DAAD
Deutsher Akademisher Austauschdienst
German Academic Exchange Service
Описпроекту
Програма фінансування: | Підтримка інтернаціоналізації українських університетів: Формуємо цифрове майбутнє разом 2022-2023 |
Мета/цілі програми1: | |
Ціль 1 | Розширення та використання інноваційних цифрових рішень, особливо для викладання та управління університетами |
Ціль 2 | Інтернаціоналізація українських та німецьких закладів вищої освіти стає більш ефективною, інноваційною та сталою завдяки обміну та передачі ноу-хау у використанні цифрових методів у дослідженнях, викладанні та управлінні. |
Ціль 3 | Модернізація та спільний розвиток консультаційних та сервісних пропозицій |
Ціль 4 | Компетенції та структурні рамкові умови для подальшої цифровізації українських вищих навчальних закладів-учасників є доступними і можуть бути використані для розробки подальших цифрових навчальних програм. |
Ціль 5 | Створення регіональних навчальних та дослідницьких мереж між німецькими та українськими університетами |
Загальна інформація | |||
Назва проекту | Розширення цифровізації українських аграрних університетів | ||
Установа-претендент | Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф | ||
Керівник проекту | Професор, доктор Ральф Шлаудерер | ||
Керівник проекту (За кордоном) | Професор, доктор Лариса Калачевська | ||
Країна/країни-партнери | Україна | ||
Партнери (в Україні та за кордоном) | СНАУ, МНАУ, НУБіП, НУВГП, ВНАУ |
Для подальших заявок: історія попереднього проекту |
1. Опишіть хід реалізації проекту на даний момент (виконання заходів та досягнення цілей). Зокрема, розповісти про результати, яких вже вдалося досягти. 2. Якщо оцінка вже була проведена, представити її результати та, у разі необхідності, їх впровадження в подальший хід проекту. (не більше однієї сторінки формату DIN A4) |
У попередньому проекті поки що вдалося досягти всіх запланованих цілей, незважаючи на значні обмеження, викликані через пандемію корони. Засідання оргкомітету проходили в цифровій формі або, як планувалося, очно в НУБіП та СНАУ. Цифрові навчальні модулі були створені партнерами українською та англійською мовами. Відеоматеріали були записані як у Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф, так і в українських університетах-партнерах. Для редагування використовувалася програма для обробки зображень Camtasia. Відповідні ліцензії були придбані та передані університетам-партнерам. У Києві відбувся семінар з інноваційних, інтерактивних методів навчання, який провів міжнародний експерт. У семінарі взяли участь викладачі з усіх університетів-партнерів. Семінар отримав високу оцінку з боку університетів-партнерів, і подальші семінари на цю тему були організовані у відповідних університетах-партнерах. Літня школа, запланована на травень, була перенесена і, ймовірно, буде проведена в цифровому форматі. |
Короткийопис проекту |
Вже понад 20 років Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф інтенсивно співпрацює з Національним університетом біоресурсів і природокористування України НУБіП України в Києві та Сумським національним аграрним університетом СНАУ. Близько 5 років тому додався до співпраці Миколаївський національний аграрний університет МНАУ. Під час першої фази проєкту у 2019-2021 роках (продовжена до середини 2022 року через корону) стала очевидною велика важливість підтримки у сфері цифровізації для наших трьох українських університетів-партнерів. У зв'язку з агресивною війною Росії та впровадженням партнерами цифрового викладання для своїх студентів, перехід на онлайн навчання стало центральним питанням для продовження викладання в університетах-партнерах. На першому етапі планується робота по 4 піднапрямках: 1) координація роботи керівних груп з цифровізації університетів; 2) створення онлайн методів викладання та навчання; 3) використання інтерактивних додатків для навчання; 4) літня школа. |
Під час Літньої школи з оцифрування студенти та викладачі мають можливість протестувати інтерактивні додатки та онлайн-модулі, які вони вивчили, а також разом обговорити та оцінити їх.
Цілі проекту та зміст проекту |
1. Вкажіть цілі проекту, які повинні відповідати вищезазначеним програмним цілям, та опишіть проект з точки зору його технічного змісту. 2. Зверніть увагу на актуальність Вашого проекту та переконайтеся, що Ви відповідаєте всім критеріям відбору конкурсу, які також перераховані тут: · Зв'язок проекту з цілями програми та відповідність заходів проекту цілям програми, · Правдоподібність опису проекту та плану фінансування, · Досвід роботи з цифровим викладанням та адмініструванням, · Технічні вимоги (існуюча цифрова інфраструктура) · Залучення молодих науковців, · Узгодженість концепції з метою оптимізації впливу та стійкості, життєздатність проекту · Оцінка результатів попередніх проектів та концепція їх подальшого розвитку |
Плануваннядій |
a. Опис заходів Опишіть заплановані заходи (див. також розділ "Прийнятні заходи" в оголошенні про Програму) та віднесіть їх до вищезазначених цілей проекту. Пояснити, в якій мірі вони є необхідними та доцільними для досягнення поставлених цілей. Якщо є ризики щодо імплементації, назвіть їх. (не більше половини сторінки формату DIN A4 на опис заходу). Для подальших запланованих заходів вставити нові рядки таблиці. | |
Захід 1: | Поширення та поглиблення змісту, розробленого в рамках фази 1, в інших аграрних університетах та аграрних коледжах. |
Опис: | Поширення та закріплення змісту, розробленого в рамках фази 1, в інших аграрних університетах та аграрних коледжах. Метою проекту є навчання викладачів аграрних університетів, аграрних коледжів та інших суб'єктів аграрної освіти по створенню цифрових онлайн навчальних матеріалів. При цьому буде використано досвід, набутий при створенні вже розроблених навчальних онлайн-матеріалів. Вони будуть передані додатковим партнерам, а іншим партнерам будуть передані навчальні модулі зі створення відео- та навчально- методичних матеріалів та їх редагування (програмне забезпечення Camtasia). Додатковими університетами є Рівненський національний університет водного господарства та природокористування та Вінницький національний Аграрний університет. Зокрема, сільськогосподарські коледжі університетів-учасників проекту також включені до цільової групи. Для створення навчальних онлайн-матеріалів викладачі HAW Ansbach проведуть інтенсивний семінар. |
Місцезнаходження | Рівне, Київ, Суми, Миколаїв, Вінниця, HSWT |
Визначення мети (цілей) проекту | 1) Розширене використання інноваційних цифрових рішень, особливо для викладання та управління університетами. 2) Інтернаціоналізація українських та німецьких закладів вищої освіти стає більш ефективною, інноваційною та стійкою завдяки обміну та передачі ноу-хау у використанні цифрових методів у дослідженнях, викладанні та управлінні. 3) Створення регіональних навчальних та дослідницьких мереж між німецькими та українськими університетами |
Очікувані результати | 1) Використання розроблених модулів в інших аграрних університетах та аграрних коледжах. 2) посилення інтернаціоналізації та обміну сучасними методами викладання та діяльності в університетах та коледжах-учасниках 3) Розширення та зміцнення потужної мережі між HSWT та аграрними університетами. |
Захід 2: | Розширення модулів онлайн-навчання у сфері збору даних |
Опис: | Створення ще одного навчального онлайн-модуля з питань збору, зберігання та використання економічних даних у сфері сільського господарства. Цей модуль є безпосереднім продовженням вже створених модулів. Новоприєднані партнери можуть отримати тут допомогу у створенні та редагуванні нового онлайн-модуля. Модуль можна пройти безпосередньо на тренінгу. Майстер- клас з досвідченими |
| Workshop з досвідченим викладачем. |
Місцезнаходження | Рівне |
Визначення мети (цілей) проекту | 1) Розширене використання інноваційних цифрових рішень, особливо для викладання та управління університетами. |
Очікувані результати: | 1) Розширення бази існуючого цифрового навчального матеріалу. 2) Передача новим партнерам знань, отриманих на етапі 2, для створення цифрових онлайн навчальних матеріалів. |
Захід 3: | Літняшкола |
Опис: | В Університеті прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф буде проводиться літня школа. У рамках Літньої школи студенти та викладачі мають можливість протестувати інтерактивні додатки та вивчені онлайн-модулі, а також разом обговорити та оцінити їх. |
Місцезнаходження | Кампус HSWT Triesdorf |
Визначення мети (цілей) проекту | 1) Розширене використання інноваційних цифрових рішень, особливо для викладання та управління університетами. 2) Інтернаціоналізація українських та німецьких закладів вищої освіти стає більш ефективною, інноваційною та сталою завдяки обміну та передачі ноу-хау у використанні цифрових методів у дослідженнях, викладанні та управлінні. |
Очікувані результати: | 1) Розроблені модулі будуть протестовані та довели свою придатність для викладання. 2) Посилення інтернаціоналізації HSWT та її партнерів. 3) Покращення зовнішньої презентації. |
Захід 4: | Закупівля апаратногота програмного забезпечення |
Опис: | Буде закуплено по 1 серверу для кожного з університетів-партнерів. Крім того, для університетів та коледжів-партнерів буде закуплено програмне забезпечення Camtasia для редагування відео- та аудіоматеріалів. |
Місцезнаходження | Суми, Рівне, Миколаїв, Київ, Вінниця |
Визначення мети (цілей) проекту | 1) Розширене використання інноваційних цифрових рішень, особливо для викладання та управління університетами. |
Очікувані результати: | Університети-партнери та аграрні коледжі мають краще апаратне та програмне забезпечення, а отже, можуть створювати та надавати більш якісний цифровий контент. |
b. Терміни виконання заходів Розклад заходів слугує допоміжним засобом для планування та якомога конкретнішого опису цілей. Заплановані заходи вносяться до таблиці у хронологічному порядку. | |
Заходипідтримки | Квартал/період |
Стартова зустріч та нетворкінг (онлайн) | 4/22 |
Закупівля апаратного та програмного забезпечення | 4/22 |
Обмін 1 вже створеними онлайн-матеріалами між партнерами Фази 1 та новими партнерами | 4/22 |
Обмін 2 вже створеними онлайн-матеріалами між партнерами Фази 1 та новими партнерами | 1/23 |
Створення додаткового цифрового онлайн модуля Збір даних усіма залученими партнерами (семінар, власна робота), використання Camtasia |
2/23 |
Літня школа з тестування цифрових модулів | 3/23 |
Заключний захід (онлайн) | 4/23 |
Додатковаінформаціяпропрограму |
Вибір українського університету-партнера Пояснити причини вибору університету/ів-партнерів. |
Всі п'ять українських університетів є давніми партнерами HSWT. З приєднанням ще двох університетів та сільськогосподарських коледжів у порівнянні з Фазою 1, отриманий досвід та зміст буде поширюватися та розповсюджуватися далі. Це зміцнює міжнародну мережу HSWT. |
Ролі в проекті Перерахувати, які партнери проекту в Україні та за кордоном виконують які завдання в рамках проекту. |
Завданням керівника проекту HSWT є загальна координація. Координатори університетів- партнерів організовують роботу своїх університетів, забезпечують роботу обміну та співпрацю між університетами. |
Тарифи Пояснити, з якою метою та для кого (з професійною/науковою функцією) надаються гонорари. |
Кошти призначені для підтримки проведення семінару в Україні. Для цього будуть залучені досвідчені лектори. Один лектор є професором з Великої Британії, інші лектори з HAW Ansbach, кафедра Медіа. |
Процедура відбору бенефіціарів/учасників в рамках проекту |
Опишіть публічне оголошення про присудження стипендії, склад відбіркової комісії, критерії або рівні відбору, форму присудження стипендії (наприклад, стипендіальний контракт, стипендіальний сертифікат) відповідно до специфікацій оголошення про програму / рамок фінансування. |
Сталість: Очікувані вигоди/використання досвіду або результатів проекту. Зазначити, як будуть використані результати проекту. |
Учасниками проекту є, з одного боку, відповідні фахівці університетів-партнерів для запланованих цифрових модулів або для оцифрування. Відбір учасників здійснюється, зокрема, за підтримки відповідних координаторів. Літня школа публічно оголошується в університеті, і студенти можуть подавати заявки на участь у ній. Відбір здійснюється відбірковою комісією, до складу якої входять представники HSWT та відповідного університету-партнера. Отримані знання допомагають університетам-партнерам та HSWT вдосконалюватись та підвищувати свою професійну кваліфікацію у сфері цифровізації. Створена мережа покращує міжнародний обмін та конкурентоспроможність. |