Всесвітній день якості - щорічна подія, яка нагадує усім про важливість ролі управління якістю у нашому житті.
У 1990 році Європейська організація якості, ООН та інші були ініціаторами створення цього свята.
Мета Світового дня якості полягає в підвищенні значення високої якості товарів і послуг, а також у спонуканні діяльності, спрямованої на привернення уваги до проблеми якості. Мова йде не тільки про безпеку продуктів для людини і навколишнього середовища, але і про рівень задоволення потреб і очікувань споживачів.
Проблема якості є однією з головних проблем у економіці провідних країн світу. У сучасних умовах якість є ключем до успіху в діяльності будь-якого підприємства, будь-якої галузі в тому числі й фармацевтичної.
Управління якістю - це систематичний підхід до керування організацією, спрямований на досягнення високого стандарту якості продукції чи послуг. Від нього залежить задоволення клієнтів, конкурентоспроможність компанії та її репутація на ринку.
Кожна людина, незалежно від свого статусу чи посади, може зробити свій внесок у управління якістю. Ми, як студенти, вивчаючи дисципліну "Управління якістю", дізнаємось про тонкощі керування якістю на підприємстві.
Всесвітній День управління якістю нагадує нам про важливість постійного вдосконалення та контролю якості у всіх сферах діяльності. Нехай цей день буде нагадуванням про це важливе завдання для кожного з нас.
Мартинова Ірина Миколаївна,
Викладач економічних дисциплін
Возюк Ірина, Радіон Дарина,
Студентки 31-М групи