ІТ марафон «Електронна комерція: від ідеї до проєкту»

Відділення програмування Рада роботодавців ВП

03 листопада 2023

Сьогодні, 03 листопада 2023 року стартував «ІТ марафон «Електронна комерція: від ідеї до проєкту». ІT марафон покликаний об’єднати навчальні заклади України, ІТ компанії з метою розробки ефективних рішень ведення електронної комерції для розвитку власного бізнесу та економіки країни за допомогою ІТ рішень та виявлення фахових здібностей у здобувачів освіти.

Тому сьогодні до закладу завітали Друзі, які допомогли стартувати ІТ марафону:

  • Андрій Хмельник, виконавчий директорRivne IT Education (ГС Рівненський Кластер ІТ-освіти);
  • Ангеліна ЛЮБАС, SMM-спеціаліст, маркетолог.

Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім командам, учасникам марафону, умови проведення ІТ марафону. Він відбувається в рамках серії заходів до Дня студента.

Для гарного старту до учасників звернулися спікери, які поділилися власним досвідом створення та використання продуктів електронної комерції Електронна комерція давно стала звичною частиною нашого життя, але інтерес до неї з кожним роком лише зростає. Це не дивно, адже продавати, просувати та купувати товар у мережі зазвичай набагато зручніше та вигідніше, ніж офлайн. Головне — зрозуміти, як працює e-Commerce та навчитися користуватися його можливостями на 100%.

 

ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ІТ МАРАФОНУ

«ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ: ВІД ІДЕЇ ДО ПРОЄКТУ»

 

  • 03 листопада 2023 року- відкриття марафону, виступи спікерів
  • 04 листопада – 10 листопада - робота команд над створенням проєктів електронної комерції
  • 11 листопада 2023 року - фінал ІТ марафону, демонстрація командами створених проєктів.

Теми для створення проєктів електронної комерції команди-учасники обрали шляхом рандомного жеребкування.

УМОВИ СТВОРЕННЯ ПРОТОТИПУ ГРИ

  • придумати назву команди;
  • згенерувати ідею проєкту;
  • розробити продукт електронної комерції згідно варіанту;
  • створити стратегію просування (рекламу);
  • продемонструвати результат на фінальній зустрічі..

Важливим є те, що відсутні обмеження команд у виборі типу електронної комерції. Все залежить від вмінь команд та бажання ефективно попрацювати.

Складові успішного продукту електронної комерції:

  1. Привабливий та інтуїтивно зрозумілий дизайн.
  2. Представлення асортименту продукції.
  3. Опис товарів, фото, характеристика, ціна, наявність тощо.
  4. Функція пошуку та сортування.
  5. Оформлення замовлення.
  6. Система оплати.
  7. Доставка і відстеження.
  8. Контактна інформація і підтримка.

Отже, умови для вдалого старту створені! Тому хочемо побажати командам успішно розробити проєкти та достойно представити перед кваліфікованим журі 11 листопада 2023 року.

Фото: https://drive.google.com/drive/folders/1ksxvhZs1fBTzI14fnCARtehjWEXv4RAb?usp=sharing

 

Ірина Якимчук, завідувач відділення програмування