Заняття  на виробництві

Економічне відділення

19 вересня 2023

З метою вивчення  теми «Економічна сутність, роль та функції оптової торгівлі в ринковому процесі» з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку», 19 вересня 2023 року студенти 21-П групи економічного відділення спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» під керівництвом викладача Мартинової Ірини Миколаївни відвідали один з найпопулярніших торгових центрів в світі «МЕТРО».

Під час екскурсії ознайомились з різноманітним асортиментом продовольчих та непродовольчих товарів, роботою персоналу різних відділів. Така інформація є дуже корисною та інформативною для студентів нашої спеціальності, так, як є безцінним досвідом у світі оптової торгівлі та підприємництва.

Здобувачі мали можливість на власні очі побачити, як професіонали виконують свою справу, а саме підготовку до реалізації продукції в рибному та м'ясному відділах. Про власний досвід роботи в «МЕТРО», студентам розповів фахівець доставки Козачок Павло, студент 5-ОБ групи. Це була дуже приємна зустріч. 

Дізналися про те, що є безліч акцій, на які вказують червоні цінники на товарах. Також існують відділи, де клієнтам пропонують товар за зниженими цінами.

METRO Cash & Carry (в Україні ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна») Мережа магазинів професійної оптової торгівлі на засадах самообслуговування у Європі, Азії та Африці. Центри оптової торгівлі METRO та MAKRO пропонують асортимент до 30 000 продовольчих та непродовольчих товарів.

Термін «cash & carry» (англ.) означає «плати готівкою і забирай товар сам». Магазини «METRO Cash & Carry», що працюють за цією концепцією, обслуговують клієнтів, які купують товари для задоволення своїх бізнес- потреб. До них відносяться приватні підприємці та юридичні установи. Для того, щоб увійти до магазину «METRO Cash & Carry» та придбати в ньому товар треба мати «карту клієнта», що видається компанією безкоштовно на основі офіційних документів.

Всіх клієнтів компанія поділяє на три групи:

- HoReCa готелі, ресторани та інші заклади громадського харчування;

- представники роздрібної торгівлі невеликі магазинчики, кіоски;

- офіси та сервісні компанії підприємці, органи державної влади та інші організації.

Усі студенти отримали безліч позитивних емоцій.

Щиро вдячні адміністрації торгового центру за проведену екскурсію та цікаві знання про роботу підприємства.

 

Ірина МАРТИНОВА,

 викладач економічних дисциплін,

Валентина НОВАК

студентка 21-П