Підсумки ІТ марафону GameDev: від ідеї до прототиипу

Відділення програмування Коледж Рада роботодавців ВП

19 листопада 2022

19 листопада 2022 року відбувся підсумковий день ІТ марафону GameDev присвяченого 70-річчю коледжу. До фіналу дійшли всі дев'ять команд, хоча не у повному складі. Певні труднощі, пов'язані з війною, внесли корективи у розробку прототипів ігор, які створили учасники. Не дивлячись на них, ми отримали гарний результат!

Отже, чотири відділення, дев'ять команд, дев'ять тем, дев'ять прототипів ігор.

Групи

Команда

Тема гри

Назва гри

11-О, 11-П

Небезпечний обєкт

Скринька

"Лісова Скринька"

21-О, 22-О

Летючі кабіни

Обман

"Завоз"

21-Ф, 21-М, 21-П

Crazy economists

Ритуал

"Спіймай орка"

21-З, 22-З

Game Sense

Марнотрацтво

"Jabka Tolik"

11-ІП, 12-ІП, 13-ІП

Hainek Game

Ти не ти

"Secrets of Ancient"

21-ІП, 22-ІП, 23-ІП, 24-ІП

Simple Dev

Вимирання

"Cost Of Life"

12-Ю, 21-Ю

Non stop

Таємничість

"Виправдай & Заарештуй"

11-Б, 11-Д, 11-ДЗ

Голодні студенти

Безкінечність

 "Endless Building"

21-Д, 21-Б, 22-Б

Атлантіс

Одне ціле

"Duck mum hunter"

Їх оцінювали професіонали:

Андрій Хмельник, виконавчий директор Rivne IT Education,

Назар Маланчук, директор UPRISE IT академії,

СтаніславБалдич, юнітірозробник,

ДмитроДемчук, геймдизайнер,

Вадим Мазепа, 2d animator (I ONE GAMES).

за наступними критеріями:

  1. Креативність,
  2. Відповідність теми
  3. Перспективність
  4. Бізнес інтерес
  5. Групова робота
  6. Дизайн
  7. Представлення
  8. Користувацький інтерфейс

Отже, представлення прототипів! Гарна, тепла, технічно оснащена конференцзала. Світло - є! Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім учасникам марафону, що фінал проходить саме в цій залі, завдяки UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Герасимчук Степан, представник банку, підготував спеціальні призи для команди, яка переможе у номінації "Глядацькі симпатії".

Команди уважно слухають конкурентів, адже від того, як представиться прототип, залежить перемога! Студенти віднеслися відповідально і, навіть, спробували гру запрограмувати через Unity, Scratch, Construct. Ідеї прототипів - чудові, унікальні. Неочікувано для всіх, після завершення представлення, присутні вирішили проводити такі заходи постійно.

Тому, журі обговорили представлення і вирішили  наступне:

  • відзначили прототипи, які реалізувати через програмне середовище;
  • зацікавили дизайнерські підходи до героїв ігор;
  • цікаві назви об'єктів прототипів;
  • унікальність ідеї;
  • правильність розробки правил гри.

До вручення дипломів приєдналися випускники відділення програмування Сергій та Артем, які пригостили піцою Fabrika. Вони запропонували цінні сертифікати і запросили до себе, скоштувати страви.

Отже, переможець ІТ марафону GameDev: вд ідеї до прототипу стали дівчата з команди ЛЕТЮЧІ КАБІНИ. Прототип гри "Завоз", яку вони представили вразив найбільше згідно з критеріями. Тому ДИПЛОМ ПЕРЕМОЖЦЯ отримали саме вони! Вітаємо переможців!

ФОТО

ВИСТУПИ

Ірина Якимчук, завідувач відділення програмування