ІТ марафон GameDev: від ідеї до прототипу

Відділення програмування Коледж

12 листопада 2022

Сьогодні, 12 листопада 2022 року стартував «ІТ марафон GameDev: від ідеї до прототипу». Ідея марафону – об’єднати студентів усіх спеціальностей коледжу під час командної роботи. Саме те, що усі ми є одним цілим – ВСП «Рівненський фаховий коледж НУБіП України» – дозволить показати гідні результати роботи колективу коледжу, якому виповнюється 70 років. Змінившись історично від Ровенської обласної сільськогосподарської школи з підготовки голів колгоспів та однорічної школи рахівників колгоспів до закладу фахової передвищої освіти – Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», основна місія навчального закладу: створювати, систематизувати, зберігати і поширювати сучасні знання для покращення якості життя людей; готувати фахівців європейського рівня – не змінилася.

Тому сьогодні до закладу завітали Друзі, які допомогли стартувати ІТ марафону:

  • Андрій Хмельник, виконавчий директорRivne IT Education (ГС Рівненський Кластер ІТ-освіти);
  • Назар Маланчук, директор UPRISE IT академії;
  • Денис Шентяпін, художник аніматор (Animator Artist, м. Львів);
  • Дмитро Демчук, геймдизайнер (Game Design);
  • Станіслав Балдич, юніті розробник (Unity Developer);
  • Орест Бощенко, юніті розробник (Unity Developer), випускник відділення програмування нашого коледжу.

Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім командам, учасникам марафону, умови проведення ІТ марафону. Він відбувається в рамках серії заходів #RivneEduTalks за сприяння UKRSIBBANK BNP Paribas Group.

Для гарного старту до учасників звернулися спікери, які поділилися власним досвідом роботи у розробці ігрових додатків. Зокрема, Дмитро Демчук та Орест Бощенко мають власний бізнес у GameDev, Стас Балдич, крім досвіду роботи у компаніях зі створення ігор, розробив ряд відео уроків (https://youtube.com/channel/UCXSJBG3VigqovEu3HTE6MqQ), Денис Шентяпін, художник аніматор з досвідом роботи у великій компанії з GameDev, де він є Team Lead. Дениса запросив Назар Маланчук, який співпрацює з ним тривалий час.

ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ІТ МАРАФОН GameDev: від ідеї до прототипу

12 листопада – відкриття марафону, виступи спікерів

14-18 листопада – воркшопи від організаторів робота команд над ідеями

19 листопада – презентації прототипів

19 листопада – процес визначення кращих команд професійним журі

Тему для створення прототипу гри команди-учасники обрали шляхом рандомного жеребкування.

УМОВИ СТВОРЕННЯ ПРОТОТИПУ ГРИ

  • згенерувати ідею для створення гри;
  • придумати назву та визначити вид гри;
  • продумати засоби, що потрібні для реалізації гри;
  • описати правила гри;
  • розробити дизайн «прототип» або макет гри;
  • створити презентаційне представлення гри;
  • продемонструвати процес гри учасниками команд.

Отже, умови для вдалого старту створені! Тому хочемо побажати командам успішно розробити прототип гри та достойно представити перед кваліфікованим журі 19 листопада 2022 року.

Фото: https://drive.google.com/drive/folders/1Si4Dk1T5afd6NQbQZmTmNLHIgIm-HfQR?usp=share_link

Ірина Якимчук, завідувач відділення програмування