08 листопада 2022
З 31 жовтня по 4 листопада 2022 року студенти 31-М групи, економічного відділення спеціальності 073 «Менеджмент» проходили навчальну практику у ВСП «РФК НУБіП України» з дисципліни Маркетинг, керівник якої викладач Царук Василь Юрійович.
Навчальна практика є обов’язковою частиною учбового процесу і призначена для надбання студентами практичних навиків та засвоєння методики розрахунків по основним розділам стратегії та тактики маркетингової діяльності підприємства.
Мета навчальної практики – систематизація, закріплення та поглиблення знань теоретичного матеріалу з даної дисципліни, здійснення маркетингового дослідження обраного студентами підприємства, всебічна його маркетингова характеристика. Також в рамках практики під час написання щоденника звіту студенти визначали вплив факторів зовнішнього середовища на обране ними підприємство, проводили дослідження сильних та слабких сторін підприємств, конкурентоздатності продукції, розробляли анкету для дослідження покупців, клієнтів обраних підприємств, а також займалися таким цікавим завданням як розробка рекламного звернення для обраних підприємств.
7 листопада 2022 року відбувся захист студентами 31-М групи щоденників звітів, які вони розробляли протягом навчальної практики.
З доповідями виступали:
Колодюк Олександр, який обрав для дослідження ПрАТ «Рівнеазот», в ході доповіді розповів про історію створення такого промислового гіганта, розповів про вплив різноманітних факторів зовнішнього середовища, які впливають на підприємство, охарактеризував службу маркетингу на ПрАТ «Рівнеазот».
Бондар Тетяна, обрала для дослідження ПрАТ «Дікергофф Цемент Україна», а саме його філію «Волинь-Цемент». Під час виступ вона розповіла про широкий асортимент підприємства, методику виробництва продукції та про конкурентоздатність продукції підприємства.
Івашко Наталя, яка обрала ТМ «Goldi» розповіла про сильні та слабкі сторони, визначила вплив факторів зовнішнього середовища, розповіла про закордоні філії ТМ «Goldi» та розробила креативне рекламне звернення для продукції Goldi.
Панасюк Арсеній, обрав для дослідження ТОВ «Горинь-Агро» яке займається виробництвом сільськогосподарських культур. Під час виступу Арсеній розповів про сучасне фінансове становище підприємства, порівняв сильні та слабкі ТОВ «Горинь-Агро» з його основними конкурентами.
Тарадайка Дмитро, який обрав ТОВ «Кроноспан Рівне», розповів про асортимент продукції підприємства, канали збуту продукції, основи оптової торгівлі на ТОВ «Кроноспан Рівне» та про проблеми товароруху підприємства.
Середницький Мирослав, обрав для дослідження ПрАТ «Тернопільський молокозавод», який виготовляє молочну продукцію під торговою маркою «Молокія». В ході своєї доповіді він розповів про склад та структура основних фондів підприємства, організаційна структура апарату управління ТМ «Молокія», а також про частку на ринку яку займає підприємство.
Артюшик Світлана, обрала для дослідження ТЗОВ «Сарненський хлібозавод», вона розповіла про сильні та слабкі сторони підприємства, охарактеризувала організаційну структуру ТЗОВ «Сарненський хлібозавод», розробила анкету для дослідження покупців підприємства та провела дослідження цінової політики хлібозаводу.
Сенечко Ігор, який обрав ТОВ «Острозький завод мінеральної води», розповів про сучасне становище підприємства, основних конкурентів, дослідив конкурентоздатність продукції та про широкий асортимент продукції підприємства.
Федориніна Ольга, обрала для дослідження ПрАТ «Вераллія». Під час доповіді вона розповіла про основну діяльність підприємства, про рекламні засоби які використовує ПрАТ «Вераллія» та витрати на них.
Загалом можна сказати, що студенти 31-М групи успішно засвоїли матеріал та опанували основні практичні навички, вони проявили велику активність та ініціативність при проходженні навчальної практики. Оскільки навчальна практика є не лише необхідною частиною освітнього процесу, а ще й цікавим досвідом, який допоможе здобувачам освіти у майбутньому працювати більш ефективно та бути впевненими у своїх знаннях.
Василь Царук, керівник практики