27 жовтня 2022
27 жовтня 2022 року у ВСП «РФК НУБіП України» було проведено підсумкову конференцію-презентацію матеріалів інтерактивного проекту «Підприємства нашого краю». Традиційно має проводитися під час тижня економічних дисциплін, але цього року, у зв’язку з військовими діями на сході України, її було перенесено на 27 жовтня. ЇЇ метою є узагальнення досліджень здобувачів освіти спеціальності 076 «Підприємництва, торгівля та біржова діяльність» щодо діяльності виробничих і торгових підприємств області, презентація найцікавіших досягнення виробників товарів народного споживання різних галузей.
З вітальним словом до учасників і гостей конференції виступила завідувач економічного відділення МАРТИНОВА Ірина Миколаївна. Гаслом до свого виступу вона обрала вислів «Зробити крок в майбутнє», мотивувала студентів до співпраці в рамках проекту. Ірина Миколаївна також розповіла про успішні та цікаві приклади Українських перемог на міжнародних товарних ринках найрізноманітнішої продукції, що є свідченням високих показників якості товарів, які виробляють наші підприємства.
БАЛДИЧ Людмила Володимирівна у своєму виступі розкрила споживчі тренди, які набирали сили в 2022 році за дослідженнями HubSpot За результатами досліджень маркетинг впливу (influencer marketing) виявляється найбільш ефективною стратегією для брендів, більшість споживачів знаходять нові продукти в соціальних мережах а люблять робити їх в звичайних магазинах, мобільні телефони – це найпопулярніший пристрій для онлайн-покупок. Для більшості споживачів ціна і якість має найбільше значення, але є й інші несподівані фактори, які представила доповідач.
Студенти 31-П групи підготували виступи на конференцію.
КОЗАЧОК Оксана та КУШНІР Богдан підготували виступ «Історія торгівлі на Рівненщині ті її сучасність». Вони доповіли про Волинські торги, їх історію, торгівлю у ХІХ столітті та у сучасному місті Рівне.
МАЗЕПА Софія та ЦИНКО Дарина розповіли про дуже популярний український бренд одягу Staff, який був заснований двома креативними братами з Рівненщини.
ЛЕВЧИК Ангеліна розповіла про електронну комерцію та про унікальні можливості які надає Інтернет для ведення бізнесу та комунікації з аудиторією. Описала історію виникнення е-комерції, переваги та недоліки, основні типи, тренди, стан електронної комерції в Україні та прогнози на майбутнє.
КУЗЬ Вадим та СОЛОМАЙ Марія підготували презентацію «Маркетплейс як всесвітня мережа інтернет-магазинів», в якій розкрили значення поняття «маркетплейс», охарактеризували його переваги та недоліки. Також, вони представили топові маркетплейси світу та розповіли про історію їх створення.
ВЕГЕРА Владислав розповів про інтернет-магазини, історію їх виникнення, елементи, переваги та недоліки. Також він навів приклади найпопулярніших інтернет-магазинів.
ІСКРА Владислав підготував презентацію «Розвиток бізнесу в соцмережах», в якій описав важливість залучення інструментарію Інтернету та соціальних мереж для успішного ведення та просування власної справи.
ВОЗНЮК Михайло та ДАНИЛЬЧУК Андрій активно сприяли проведенню конференції з технічної сторони.
Керівник дослідницьких проектів Матринова І. М., завідувач економічного відділення наголосила, що робота з вивчення діяльності підприємств нашого краю продовжуватиметься і запросила майбутніх підприємців до співпраці в рамках проекту.
Людмила Балдич, викладач економічних досліджень,
Ірина Мартинова, викладач економічних дисциплін,
керівники проекту
Ангеліна Левчик, студентка 31-П групи