19 березня 2021
Важливим пріоритетом освітнього процесу коледжу є ступенева освіта, а саме продовження навчання у базовому університеті. З метою проведення профорієнтаційної роботи 19 березня 2021 року Богдан Опальчук провів зустріч зі студентами випускного курсу економічного відділення.
Під час зустрічі зі студентами Богдан Віталійович, як заступник начальника відділу регіонального розвитку, дистанційної освіти та заочного навчання розповів про перспективу вступу випускників коледжу в базовий університет за скороченим терміном навчання, було презентовано інформативні відео та фото матеріали про університет та факультети.
Жвавий інтерес серед студентів Рівненського фахового коледжу, спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Облік і оподаткування» та «Фінанси, банківська справа та страхування» викликали теми зв’язані з особливостями студентського життя, умовами навчання, можливістю навчатися і паралельно професійно зростати за обраним фахом.
Не меншу цікавість викликає матеріальна сторона, а саме, вартість навчання і можливість проведення дозвілля, самовдосконалення на базі факультетів, а також ймовірність майбутнього працевлаштування та стажування за кордоном.
Не менш важливим у житті є побут, тому зрозуміло, що був інтерес викликаний умовами проживання в студентських гуртожитках.
Богдан Віталійович відмітив перевагу навчання саме у базовому університеті, одному з кращих закладів вищої освіти України й акцентував увагу на можливість поєднання навчального процесу з роботою за спеціальністю, адже навчальний процес організований максимально зручно для студентів.
У ході профорієнтації було опитано випускників економічного відділення, для отримання інформації щодо зацікавленості вступу в НУБіП України, потенційними вступниками виявились такі студенти Садовська Є. М., Рис І. А., Догадін В. М., Прокопчук Д. Р., Мойсієвич О. О. Опальчук Богдан Віталійович побажав всім успіхів при вступі до лавр бакалаврів та магістрів, у велику родину студентів НУБіП України.
Вікторія Артемчук, викладач програмування та інформаційних дисциплін