07.09.20 розпочався тиждень програмування та інформаційних дисциплін. У рекреації другого поверху Куделею Оксаною Олексіївною було проанонсовано заходи які відбуватимуться протягом п'яти днів. Черняк Тетяна Григорівна разом з студентами червертого курсу виступили з презентацією «Що таке хакатон?», розповіли про його історію, мету та цілі, а також поділилися своїм досвідом участі в Global Game Jam 2020.
Хакатон - це захід, під час якого команди вирішують певну проблему в обмежений період часу. В кінці хакатону кожна з команд представляє свій результат перед журі. Переможці отримають винагороди та необхідну підтримку під час доопрацювання та запуску свого проекту.
Власне кажучи, це можливість повного занурення за пару днів вплинути на сферу, яка вас цікавить, створивши конкретне рішення і представивши його світу.
Сам формат бере початок з IT-сфери, і походить від двох слів: Hack (зламувати) та Marathon (марафон). Проте поступово ідея інтенсивної роботи над проблемою в обмежений період часу поширилась і на інші сфери. Наприклад, вже відбувся медичний хакатон та освітній хакатон EduHack.
Мета хакатону - створити платформу, яка стане осередком нових ідей та інноваційних рішень сучасних проблем в будь-якій сфері діяльності людини. А також не лише отримати готові рішення, але і сформувати активну спільноту однодумців, яка здатна буде і надалі творити зміни. Тобто об`єднати людей навколо ідей і одразу втілити їх у життя. Хіба не ідеально?
Цілі хакатону:
1) зацікавити якомога більше людей в розробці власних рішень;
2) надати можливість розробникам-початківцям і експертам поспілкуватися один з одним;
3) популяризація розробки.
Для проведення нашого внутрішнього хакатону з кожної групи було обрано по п'ять учасників які повинні на протязі чотирьох днів створити та представити гру або ідею на тему «Вірус». Підведення підсумків та визначення переможця буде оголошено в четвер 10.09.2020 р.
Оксана Куделя, викладач
https://www.instagram.com/tv/CE1OxLrpk2P/?utm_source=ig_web_button_share_sheet