06 квітня 2020
ЗВІТ
завідувача відділення програмування
ЯКИМЧУК Ірини Олександрівни
за 2019-2020 навчальний рік
Станом на сьогоднішній день за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення навчається 263+64 (1-й курс)=327 студентів. На відділенні програмування навчається 263 студенти в 10 групах:
Разом 263 студенти.
На відділенні навчаються студенти, що потребують соціальної підтримки та особливої педагогічної уваги. Їх кількість становить 26+37=63 особи:
Як результат – якісна успішність за І семестр 2019-2020 навчального року становить 60,2 % (59,6 % – ОКР «МС», 62,5 % – ОС «Бакалавр»).
Рейтинг студентів. Сьогодні 45 % студентів відділення, що навчаються за державним замовленням, отримують стипендію. Їх кількість становить 57 з 131 студента.
Рейтинг студентів відділення програмування
Курс | Кількість державників | 45 % студентів-державників | 1 група | 2 група | 3 група |
ІІ | 40 | 18 | 11 | 1 | 6 |
ІІІ | 33 | 14 | 10 | - | 4 |
IV | 27 | 12 | 8 | 4 |
|
МС | 100 | 44 |
|
|
|
І | 18 | 8 | 8 |
|
|
ІІ | 13 | 5 | 5 |
|
|
Бакалаври | 31 | 13 |
|
|
|
Разом | 131 | 57 | 42 | 5 | 10 |
Результати І семестру 2019-2020 навчального року було обговорено 12 лютого 2020 р. на зборах відділення програмування з представниками адміністрації, заступником директора з навчальної роботи, Царуком В. Ю.
17 вересня 2019 року відбулися збори відділення програмування ВСП «Рівненський коледж НУБіП України» за результатами ІІ семестру 2018-2019 навчального року.
Під час навчання ведеться облік відвідування занять студентами відділення, за яким на початку наступного місяця куратори груп готують аркуші відпрацювань пропущених занять з тих чи інших причин для кожного студента кожної навчальної групи. За результатами відпрацювань пропущених занять куратори пишуть листи батькам, діти яких не виконали своєчасно навчальний план. Це зменшує академічну заборгованість перед початком заліково-екзаменаційної сесії. Результатом є відсутність студентів відділення програмування на групі аналізу успішності студентів коледжу у І семестрі 2019-2020 н.р.
Систематично проводиться анкетування здобувачів освіти, що дозволяє виявити проблемні питання освітнього процесу на відділенні. Серед них наступні:
З метою вивчення досвіду проводиться взаємовідвідування викладачами навчальних занять та обговорення результатів проведення занять. Мною відвідано 40 занять, аналізи відвіданих занять у методиста коледжу.
ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ
В умовах загальнонаціонального карантину навчальний процес проходить з використанням дистанційних технологій. Напередодні мною було збільшено об’єм Google-диску, який відноситься до вебресурсу коледжу. За два тижні карантину наповнення навчальними матеріалами викладчів збільшилося на 1 Гб і це 15 частина тої інформації, якою заповнювався сайт за 2,5 роки.
Згідно ГОСТ 8.417-2002 термін гігабайт з позначенням «ГБ» дорівнює 109 = 1 000 000 000 байт.
У липні 2019 року відділенням програмування розпочато роботу каналу ВСП «РК НУБіП України» на популярному відеохостинг, що надає послуги розміщення відео матеріалів YouTube.
На відділенні діє Комп’ютерно-інформаційний центр (Панасюк В. О.). На його рахунку 13 кабінетів та лабораторій та обслуговування 281 комп’ютерної одиниці. Обслуговування здійснює Масталярчук Є. В., інженер-елктронік, Кондюк С. М., інженер-програміст (ЄДЕБО), Мельник Ю. М., лаборант навчальної лабораторії «Видавничий центр»).
1 – економічне відділення (48 Навчальна лабораторія «Комп’ютерної бухгалтерії»);
2 – технічне відділення (17 кабінет «Інформаційних технологій у будівництві», 62 кабінет «Комп’ютеризації землевпорядного виробництва»);
10 кабінетів та лабораторій (7 кабінетів та 3 лабораторії) – відділенням програмування:
Таблиця кабінетів та лабораторій, закріплених за відділенням програмування
14 | Баз даних | Стрик П. М. |
15 | Навчальна лабораторія «Комп’ютерно-інформаційний центр» | Панасюк В. О. |
16 | Комп’ютерних мереж та вебзастосувань | Нікітська О. В. |
18 | Інформатики та обчислювальної техніки | Матвійчук Т. А. |
26 | Навчальна лабораторія «Програмної інженерії» | Якимчук І. О. |
27 | Конструювання програмного забезпечення | Куделя О. О. |
38 | Навчальна лабораторія «Видавничий цент» | Панасюк В. О. |
43 | Інформаційних технологій | Каштан С. С. |
51 | Інструментальних засобів візуального програмування | Бабич С. В. |
52 | Основ програмування та алгоритмічних мов | Черняк Т. Г. |
За останні роки оновлено повністю кабінет 16 (2018 р.), оновлено та збільшено функціональні можливості локальної мережі коледжу (2019 р.), придбано ксерокс формату А3 у видавничий центр (2019 р.).
Щороку здійснюється косметичний ремонт комп’ютерних кабінетів та лабораторій, зокрема перероблено 26 та 14 кабінети для проведення лекційних та лабораторних занять.
Студенти відділення підтримують порядок і чистоту в навчальних аудиторіях, лабораторіях. У кожному кабінеті навчальної групи є графік чергування студентів. Останнього четверга кожного місяця проводиться захід «Чистий четвер», на якому студенти кожної групи прибирають комп’ютерні кабінети та лабораторії, закріплені за ними.
У 2019 році було збільшено бібліотечний фонд новими надходженнями підручників, навчальних посібників для відділення програмування. Всього 19 найменувань – 38 навчальних видань на суму 6200 грн.
Також замовлено у 2020 році
10 прим. на суму 2790 грн.
Щотижня у вівторок проводиться спільне засідання старостату відділення та збори кураторів навчальних груп відділення. На таких засіданнях розглядаються питання, які стосуються умов навчання здобувачів освіти та роботи кураторів, які плідно працюють з батьками.
На таких засіданнях визначилися теми в робочих навчальних програмах спецдисциплін, які в ОПП «Інженерія програмного забезпечення» описані компетентностями фахівця з ІПЗ, а саме:
Додалися у навчальну практику години з комп’ютерної графіки, з’явилася дисципліна «Технології вебпрограмування» (ОКР «Молодший спеціаліст»), «Вебтехнології та вебдизайн», «Комп’ютерна графіка» (ОС «Бакалавр»). Було організовано та проведено курси з веброзробки для студентів та викладачів коледжу (26 осіб, вартість 610 грн.) та розпочалися курси з комп’ютерної графіки та дизайну (зараз проходять дистанційно – 16 осіб, вартість 640 грн.).
Значну роль у змінах ОПП відіграють роботодавці. З метою обміну досвіду щодо набуття компетентностей фахівцями з галузі ІТ та для налагодження співпрацю з компаніями, які займаються розробкою ПЗ на відділенні було організовано екскурсії.
ЕКСКУРСІЇ НА ВИРОБНИЦТВО
Ведуться переговори з керівником ІТ-кластеру м. Рівне про співпрацю для якісної підготовки здобувачів освіти за спеціальністю 121 Інженерія ПЗ
Виховна робота
Студенти відділення є активними учасниками різнопланових загальноколеджівських заходів та заходів на відділенні програмування.
Результати:
Також студенти брали участь у:
На відділенні, відповідно до навчальних планів, для студентів відводиться частина занять практичного характеру. Це 10 тижнів навчальної практики для ОКР «Молодший спеціаліст» та 10 тижнів для ОС «Бакалавр». З усіх видів навчальної практики розроблені практикуми.
Курсові роботи на відділенні досліджуються з «Баз даних» (керівник Якимчук І. О.), «Інструментальні засоби візуального програмування» (керівник Масталярчук Є. В.) для ОКР «Молодший спеціаліст», «Технологій вебпрограмування» (керівник Присяжнюк О. В.), «Зі спеціальності» (керівник Каштан С. С.) для ОС «Бакалавр». Принцип дослідження курсової роботи полягає у виконанні наскрізної задачі, яка завершується написанням дипломної роботи. Близько 50% студентів описують та організовують бази даних з підприємств, де працюють батьки. Далі такі бази даних прикріплюють до програмного забезпечення засобами ІЗВП та описують дослідження в дипломній роботі. Щодо бакалаврів то перший набір писав курсові роботи зі спеціальності з власного досвіду, оскільки понад 50% студентів знаходяться на індивідуальному плані. Плановано що детальне дослідження з курсової роботи буде відображене у випускові дипломній роботі. Для написання курсових робіт викладачі розробили методичні рекомендації, які викладені на вебресурсі коледжу.
Програмне забезпечення, як результати дослідження на технологічній (виробничій) практиці студенти 4-го курсу зараз апробовують на переддипломній (виробничій) практиці. Для проходження виробничих практик, тривалістю 9 тижнів, розроблені методичні рекомендації та електронні варіанти щоденників-звітів. Керівник практики у молодших спеціалістів Нікітська О. В. Для здобувачів освіти за ОС «Бакалавр», тривалістю 4 тижні, також розроблені методичні рекомендації для проходження виробничої практики, оскільки з 27 квітня 2020 року студенти відбувають на виробництво. Керівник практики Каштан С. С.
За результатами проходження технологічної (виробничої) практики студентами 4-го курсу 27 грудня 2019 року проводилася ІХ підсумкова конференція на якій були представники ІТ-компанії Mindy Teams Rivne та ZagravaGames.
Дипломну роботу студенти відділення програмування досліджують та описують впродовж 5-ти тижнів ОКР «Молодший спеціаліст» та 4-х тижнів для ОС «Бакалавр». Якість підготовки фахівців відображають результати захисту дипломних робіт молодших спеціалістів. Відповідно до протоколів засідання ДЕРЖАВНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ у 2018-2019 навчальному році:
«відмінно» –18 студентів,
«добре» – 28 студентів,
«задовільно» – 11 студентів.
Якісний показник захисту – 81 %, загальна успішність – 100 %.
Методичні рекомендації для виконання дипломних робіт усіма здобувачами випускних курсів розроблені викладачами циклової комісії програмування та інформаційних дисциплін.
Хочеться відзначити, що чимало студентів відділення родом з інших населених пунктів, тому вони виконують роботу із самообслуговування: прибирання кімнат, готування їжі тощо. Часто такі студенти потребують допомоги зі сторони колективу коледжу. Так, куратори навчальних груп відділення програмування чергують у гуртожитку згідно графіку. Крім цього, куратори перевіряють дотримання умов проживання студентами і поза графіком.
У гуртожитку проживає 68 студентів відділення (63 юнак (45 мс+18 б) та 5 дівчат (мс)). На момент карантину – 6 осіб (юнаки), які працюють.
У І семестрі поточного навчального року після групи аналізу 09 листопада 2019 року були проведені батьківські збори.
З батьками обговорювалися наступні питання:
На зборах були присутні 198 батьків.
Батькам були роздані буклети про відділення, продемонстровані газети створені руками студентів.
За результатами навчання батькам кращих студентів надсилаються листи-подяки.
Щомісяця куратори повідомляють батьків про кількість пропущених та невідпрацьованих занять, що впливає на активізацію студентів до ліквідації заборгованості з навчальних дисциплін.
Впродовж 2019 року викладачами та студентами відділення проводилася профорієнтаційна робота щодо залучення абітурієнтів до нашого навчального закладу.
Як результат під час роботи приймальної комісії – на навчання було прийнято 75 осіб (64 (БЗСО)+7(ПЗСО)).
Крім цього, 14 випускників відділення програмування (7 – денна (5 – бюджет), 7 заочна (Міжкафердральна навчальна лабораторія), продовжили навчання у базовому університеті. У колежі для здобуття ОС «Бакалавар» 28 випускників відділення продовжили навчання.
Для студентів відділення, які активно проводять профорієнтаційну роботу, куратори призначають додаткові бали під час нарахування стипендії.
Профорієнтаційна робота проведена у:
м. Рівне – ЗОШ №23, НВК №26, НВК №14, НВК №12, ЗОШ №9, ЗОШ №11, ЗОШ №28;
м. Костопіль – ЗОШ №8, Костопільська гімназія;
Здолбунівська ЗОШ, Здовбицька ЗОШ, Квасилівська ЗОШ, Березнівська ЗОШ, Обарівський ліцей, Карпилівська ЗОШ, В. Олексинська ЗОШ, Шубківська ЗОШ, Судилівська ЗОШ, Рясницький НВК, Великожитинський ліцей, Кустинський НВК, Вітковицький НВК, Любешівський ліцей, Клеванський ліцей, Дубровицький р-н, с. Лісове, Сарненський р-н, с. Вири, Володимирецький р-н, с. Великі Цепцевичі, Сарненський р-н, с.Селище.
Хмельницька обл., с. Ганнопіль, Волинська обл., смт. Маневичі, Вінницька обл., м. Немирів.
Перспективний план відділення
ЗВІТ
ПРО РОБОТУ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ
ПРОГРАМУВАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ДИСЦИПЛІН
Каштана Сергія Степановича
Циклова комісія програмування та інформаційних дисциплін нараховує 15 штатних викладачів та 5 викладачів-сумісників. Головою циклової комісії є кандидат технічних наук, доцент Каштан Сергій Степанович.
№ з/п | Прізвище, ім’я, по батькові | Навчальний заклад, рік закінчення | Спеціальність за дипломом | Кваліфікація за дипломом, № диплома | Посада | Категорія, звання, рік атестації | Останнє підвищення кваліфікації, місце, термін, тема | ||
Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист | |||||||||
1 | Якимчук Ірина Олександрівна | Рівненський державний педагогічний інститут, 1996 р.,
Тернопільський національний економічний університет, 2013р. | математика
програмне забезпечення систем | учитель математики, інформатика та обчислювальної техніки, диплом спеціаліста ЛБ ВЕ №007141
інженер-програміст, диплом спеціаліста 12ДСК №266795 | завідувач відділення, викладач | спеціаліст вищої категорії, викладач- методист 2015 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/001466-16,
з 07.11.2016 до 18.11.2016
Організація роботи викладача з використанням хмарних сервісів Майкрософт | ||
2 | Матвійчук Тетяна Адамівна | Рівненський державний педагогічний інститут, 1996 р.,
Тернопільський національний економічний університет, 2013р. | математика
програмне забезпечення систем | учитель математики, інформатика та обчислювальної техніки, диплом спеціаліста ЛБ ВЕ №007133
інженер-програміст, диплом спеціаліста 12ДСК №266794 | викладач | спеціаліст вищої категорії, викладач- методист 2018 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/001453-16, 2016р.,
з 07.11.2016 до 18.11.2016
Організація роботи викладача з використанням хмарних сервісів Майкрософт | ||
3 | Новіцький Сергій Броніславович | Кіровоградський інститут с/г машинобудування, 1983 р.
Національний аграрний університет, 2000 р. | технологія машино будування
професійне навчання | інженер-механік, ЖВ-I №041407
інженер-педагог, диплом спеціаліста КВ №14268535 | зав. лабо-раторії, викладач | спеціаліст вищої категорії, викладач- методист, 2018 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/008009-19,
з 04.02.2019 до 20.02.2019р
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності | ||
Спеціаліст вищої категорії | |||||||||
4 | Каштан Сергій Степанович | Рівненський державний педагогічний інститут, 1998
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2004 | прикладна математика
математичне моделювання та обчислю-вальні методи | математик, викладач математики та основ інформатики диплом спеціаліста РВ №10607243
кандидат технічних наук, ДК №026077 | викладач | спеціаліст вищої категорії, к.т.н., доцент | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/005479-18,
з 19.02.2018 до 07.03.2018р
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності | ||
5 | Денищук Микола Федотович | Харківський інститут радіоелектроніки, 1970 р.
Харківський інститут радіоелектроніки, 1979 р.
Спеціальний факультет Української державної академії водного господарства, 1996 р. | автоматика і телемеханіка
облік і аудит | інженер-електрик, диплом Щ №141398
кандидат технічних наук, ТН №038988
економіст, диплом спеціаліста ДСК №020400 | викладач | спеціаліст вищої категорії,
к.т.н., доцент | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/003800-17,
з 19.06.2017 до 30.06.2017
Організація роботи викладача з використанням хмарних сервісів Майкрософт | ||
6 | Шевцова Наталія Вікторівна | Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 р.
Луцький національний технічний університет, 2010 р. | педагогіка і методика середньої освіти. математика та основи інформатики
механіка деформівного твердого тіла | вчитель математики та основ інформатики, диплом спеціаліста РВ №23393645
кандидат технічний наук, ДК №059263 | викладач | спеціаліст вищої категорії, к.т.н. | Луцький національний технічний університет, сертифікат № 75,
з 15.04.16 р. до 14.05.16р.
Вдосконалення професійної підготовки з дисциплін кафедри, вивчення досвіду організації та контролю за самостійною роботою студентів | ||
Спеціаліст першої категорії | |||||||||
7. | Куделя Оксана Олексіївна | Тернопільський національний економічний університет, 2009 р. | спеціалізовані комп’ютерні системи | магістр з комп’ютерної інженерії, диплом магістра ТЕ №36904233 | викладач | спеціаліст першої категорії, 2017 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/001448-16,
з 07.11.2016 до 18.11.2016
Організація роботи викладача з використанням хмарних сервісів Майкрософт | ||
8. | Масталярчук Євгеній Володимирович | Тернопільський національний економічний університет, 2011 р. | програмне забезпечення автоматизова-них систем | магістр з комп’ютерних наук, диплом магістра ТЕ №41756543 | інженер-електронік, викладач | спеціаліст першої категорії, 2018 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/003802-17,
з 19.06.2017 до 30.06.2017р
Організація роботи викладача з використанням хмарних сервісів Майкрософт | ||
9. | Фесенко Вадим Олександрович | Український інститут інженерів водного господарства, 1976 р.,
Національний аграрний університет, 2006 р. | механізація гідромеліора-тивних робіт
професійне навчання | інженерна механіка, диплом В-I №556608
інженер-педагог, диплом спеціаліста ДСК №099163 | викладач | спеціаліст першої категорії, 2017р. | РОІППО, СПК №02139765 0002423 17
з 06.02.2017 до 23.02.2017р.
Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі | ||
10. | Черняк Тетяна Григорівна | Національний університет водного господарства та природокористування, 2005 р. | прикладна математика | магістр з прикладної математики, диплом магістра РВ №277783928 | викладач | спеціаліст першої категорії, 2012 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/005588-18,
з 19.02.2018 до 07.03.2018р
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності | ||
11. | Нікітська Оксана Віталіївна | Національний університет водного господарства та природокористування, 2007 р.
Тернопільський національний економічний університет, 2018 р. | прикладна математика
інженерія програмного забезпечення | магістр з прикладної математики, диплом магістра РВ №32399540
магістр з інженерії програмного забезпечення, диплом магістра М18 №053828 | викладач | спеціаліст першої категорії, 2016 р. | ТНЕУ, ННІ ІОТ, М18 №053828
з 01.09.2016 до 28.02.2018 р.
магістратура | ||
12. | Панасюк Василь Олексійович | Тернопільський національний економічний університет, 2013 р. | економічна кібернетика | магістр з економічної кібернетики, диплом магістра ТЕ №45641380 | зав. навч. лаборато-рією «КІЦ», викладач | спеціаліст першої категорії, 2016 р. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/005545-18,
з 19.02.2018 до 07.03.2018р
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності | ||
Спеціаліст | |||||||||
13. | Бабич Сергій Васильович | Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011 р.
Національний університет водного господарства та природокористування, 2017 р. | програмне забезпечення автоматизованих систем
математичне моделювання та обчислю-вальні методи | програміст системний (2132.2), диплом спеціаліста (дублікат) КВ №47682926 | викладач | спеціаліст, 2019 р. | НУВГП, ННІ АКОТ,
з 2013 до 2017 р.
аспірантура при кафедрі прикладної математики | ||
14. | Стрик Павло Миколайович | Тернопільський національний економічний університет, 2018 р. | інженерія програмного забезпечення | магістр з інженерії програмного забезпечення, диплом магістра М18 №053821 | викладач | спеціаліст, 2018 р. | ТНЕУ, ННІ ІОТ, М18 №053821
з 01.09.2016 до 28.02.2018 р.
магістратура | ||
15. | Кондюк Сергій Миколайович | Тернопільський національний економічний університет, 2018 р | інженерія програмного забезпечення | магістр з інженерії програмного забезпечення, диплом магістра М18 №142311 | інженер- програміст (адміністратор ЄДЕБО), викладач | спеціаліст, 2018 р. | ТНЕУ, ННІ ІОТ, М18 №142311
з 01.09.2017 до 29.12.2018 р.
магістратура | ||
16 | Садовець Ольга Федорівна | Київський ордена Леніна університет ім. Т. Г. Шевченка, 1982 р. | прикладна математика | математик, диплом ИВ-І №071161 | викладач, сумісник погодинник | спеціаліст |
| ||
Науковці | |||||||||
17 | Бомба Андрій Ярославович | Львівський ордена Леніна державний університет ім. Івана Франка, 1972 р.
Інститут кібернетики ім.В.М.Глушкова, 2005 р. | математика
математичне моделювання та обчислю-вальні методи | математик, викладач математики, Э №089927
доктор технічних наук, ДД №004653 | викладач, сумісник | доктор технічних наук, професор, академік Української нафто-газової академії, академік Академії наук вищої школи, відмінник освіти України | НУ «ЛП», наказ № 3644-3-10
з 17.11.2016 до 17.12.2016р
кафедра інформаційних систем та мереж | ||
18 | Сяський Андрій Олексійович | Львівський ордена Леніна державний університет ім. Івана Франка, 1969 р.
Москва, 1992 р. | механіка
механіка деформівного твердого тіла | механік, диплом Ч №668455
доктор технічних наук, ДТ №013581 | викладач, сумісник | доктор технічних наук, професор | Навчально-науковий інститут заочно-дистанційного навчання Національного університету водного господарства та природокористування
20.11.2017 р. №642 | ||
19 | Сяський Володимир Андрійович | Львівський державний університет ім. І. Франка, 1992 р.
Луцький національний технічний університет, 2010 р. | механіка
механіка деформівного твердого тіла | механік, математик-прикладник, диплом ФВ №833737
кандидат технічних наук, ДК №059851 | викладач, сумісник | к.т.н., доцент
| НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/003803-17,
з 19.06.2017 до 30.06.2017
Організація роботи викладача з використанням хмарних сервісів Майкрософт | ||
20 | Кот Василь Васильович | Рівненський державний гуманітарний університет, 2009 р.
Луцький національний технічний університет, 2013 р. | прикладна математика
механіка деформівного твердого тіла | прикладний математик, викладач прикладної мат-ки у вищих навчальних закладах, спеціаліст з прикладної мат-ки, диплом магістра РВ № 37369478
кандидат технічних наук, ДК №018186 | викладач, сумісник | к.т.н. | НУБіП України, ННІ ПО, СС №00493706/005504-18,
з 19.02.2018 до 07.03.2018р
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності | ||
Викладачі циклової комісії викладають дисципліни циклу професійної підготовки для здобувачів освіти за ОКР «Молодший спеціаліст» та за ОС «Бакалавр» на відділенні програмування, а також інформаційні дисципліни на економічному, юридичному та загальноосвітньому відділеннях.
№ | Прізвище І. П. | Педнавантаження | ||
ОКР «Молодший спеціаліст» | ОС «Бакалавр» | Всього | ||
Основний склад | ||||
1 | Бабич С. В. | 820 | 260 | 1080 |
2 | Денищук М. Ф. | 512 | 88 | 600 |
3 | Каштан С. С. | 510 | 570 | 1080 |
4 | Куделя О. О. | 1014 | 66 | 1080 |
5 | Кондюк С. М. | 600 |
| 600 |
6 | Масталярчук Є. В. | 704 | 14 | 718 |
7 | Матвійчук Т. А. | 922 | 158 | 1080 |
8 | Нікітська О. В. | 1034 | 46 | 1080 |
9 | Новіцький С. Б. | 407 |
| 407 |
10 | Панасюк В. О. | 554 | 46 | 600 |
11 | Стрик П. М. | 922 | 158 | 1080 |
12 | Фесенко В. О. | 552 | 30 | 582 |
13 | Черняк Т. Г. | 1080 |
| 1080 |
14 | Шевцова Н. В. | 1040 | 40 | 1080 |
15 | Якимчук І. О. | 560 | 40 | 600 |
Сумісники | ||||
16 | Бомба А. Я. |
| 217 | 217 |
17 | Кот В. В. |
| 360 | 360 |
18 | Садовець О. Ф. | 234 |
| 234 |
19 | Сяський А. О. |
| 360 | 360 |
20 | Сяський В. А. |
| 360 | 360 |
| Разом | 11465 | 2813 | 14278 |
Викладачі циклової комісії розробили та постійно вдосконалюють навчально-методичні комплекси забезпечення дисциплін, в т.ч. й робочі програми та силабуси за ОС "Бакалавр".
Навчально-методичні матеріали (лекції, завдання до лабораторних і практичних робіт, мультимедійний матеріал, критерії оцінювання, рекомендовані джерела, додаткові ресурси для самонавчання, інше) цілодобово доступні студентам на сайті коледжу у розділі Студенту / Електронні навчальні ресурси (http://rcnubip.org.ua/studentu/elektronni-navchalni-resursi/), який є основним навчальним ресурсом для студентів та містить посилання на хмарний сервіс, де викладачі розміщують електронні навчальні ресурси (навчальний контент) дисциплін (https://drive.google.com/drive/u/2/folders/19Y06t3uVDBNiWQVCpzLy06NLDEshbuFA). Оновлення контенту здійснюється постійно та, як правило, перед початком навчального семестру.
Крім того, на офіційному сайті коледжу у відкритому доступі розміщенні:
Самостійна робота під час підготовки здобувачів освіти за першим (бакалаврським) рівнем у ВСП «РК НУБіП України» повинна становити від 1/3 до 2/3 часу на вивчення дисципліни згідно з Положенням про організацію освітнього процесу (http://rcnubip.org.ua/document/43/). Зміст самостійної роботи студента над конкретною дисципліною визначається робочою програмою навчальної дисципліни, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Самостійна робота передбачає опрацювання навчального матеріалу, передбаченого для засвоєння студентом у процесі самостійної роботи, виконання індивідуальних завдань, науково-дослідну роботу (написання курсових та дипломних робіт).
Ведення журналів обліку навчальних занять відбувається відповідно до правил заповнення та Положень щодо освітнього процесу в коледжі.
Викладачі Бабич С. В., Каштан С. С., Куделя О. О., Матвійчук Т. А., Нікітська О. В., Стрик П. М., Черняк Т. Г. є кураторами навчальних груп. Займаючись виховною роботою, викладачі-куратори надають соціально-психологічну допомогу у вирішенні особистих проблем своїх вихованців. Куратори проводять щосереди виховні години. Постійно працюють із батьками, найпоширенішими формами такого спілкування є телефонні розмови, бесіди. Інформація про виховну роботу викладачів-кураторів відображена у звіті завідувача відділення програмування Якимчук І.О.
Зупинюся детальніше на окремих проведених виховних та позааудиторних заходах в рамках тижня дисциплін ЦК, який пройшов у вересні 2019 р., та на гуртковій роботі.
В рамках тижня дисциплін відбулися різнопланові заходи на відділенні - презентації, майстер-класи, турніри, екскурсії, концерт, флешмоб, засідання круглого столу, та інші заходи, про що висвітлено в розділі новин сайту коледжу.
ПЛАН
проведення тижня циклової комісії програмування та інформаційних дисциплін
з 09.09.2019 р. до 13.09.2019 р.
№ з/п | Дата проведення | Назва заходів | Відповідальний | Місце проведення |
1 | Понеділок 09.09.2019 | - «ІТ-шники» Анонс тижня дисциплін - «Досягнення ІТ-індустрії в Україні та Рівному. Тенденції» Презентація - «Кращий знавець інформатики» Турнір інформаційних ерудитів | Каштан С. С.
Бабич С. В.
Фесенко В. О. |
Рекреація другого поверху (протягом дня)
48 ауд. 11.30 |
2 | Вівторок 10.09.2019 | - «Рецепти з літа програміста» Благодійний ярмарок з тематичними газетами - «Пізнання рідного краю» Екскурсія для студентів 2 курсу | Куделя О. О. куратори груп
Черняк Т. Г. | Рекреація другого поверху 12.30 Краєзнавчий музей |
3 | Середа 11.09.2019 | - «Кібербезпека. Проблеми інформаційної безпеки» Бесіда-повідомлення
- «День програміста» Святковий концерт
- Розумна освіта для розумного суспільства SMART-флешмоб | Новіцький С. Б.
Якимчук І. О., Куделя О. О., Нікітська О. В.
Стрик П. М., Черняк Т. Г | 48 ауд. 11.30
Актова зала 13.00
Подвір’я коледжу
|
4 | Четвер 12.09.2019 | - «Оглядова екскурсія автоматизованих процесів на виробництві» Екскурсія для студентів 4 курсу - «Створення пристроїв на базі платформи прототипування Arduino. Переваги та недоліки Arduino, особливості її вивчення студентами» Майстер клас - «CounterStrike 1.6 для студентів відділення програмування» Ігровий турнір | Черняк Т. Г.
Кот В. В.
Бабич С. В.
| ПрАТ «РІВНЕАЗОТ»
27 ауд 10.00
16 ауд. 12.50 |
5 | П’ятниця 13.09.2019
| - «Чим книга краща за комп’ютер?» Виховна година - ІТ-компанія «Codevog» Екскурсія для студентів 3 курсу
- Засідання круглого столу «Перспективи та задачі циклової комісії програмування та інформаційних дисциплін» 1. Перспективи викладання дисципліни «Інтернет речей» в коледжі Доповідач Сяський В. А. 2. Перспективи перенесення місця проведення ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики на базу ВСП «РК НУБіП України» Доповідач Сяський В. А. 3. Спеціальність «Кібербезпека», перспективи ліцензування Доповідач Якимчук І. О. 4. Підведення підсумків проведення тижня програмування та інформаційних дисциплін Доповідач Каштан С. С. | Нікітська О.В.
Якимчук І. О. Куделя О.О.
Каштан С.С. | Бібліотека коледжу
ІТ-компанія «Codevog»
16 ауд. 12.00 |
http://rcnubip.org.ua/news/2019/09/09/startuvav-tizhden-programuvannya-ta-informacijnih-/
Під час доповіді було ознайомлено студентів з історією виникнення платформи Arduino, а також зроблено акцент на види плат, особливості використання їх в реальних проектах. Arduino (Ардуіно) - апаратна обчислювальна платформа для аматорського конструювання, основними компонентами якої є плата мікроконтролера з елементами вводу/виводу та середовище розробки Processing/Wiring на мові програмування, що є спрощеною підмножиною C/C++. Arduino може використовуватися як для створення автономних інтерактивних об'єктів, так і підключатися до програмного забезпечення, яке виконується на комп'ютері (наприклад, Processing, Adobe Flash, Max/MSP, Pure Data, SuperCollider). Інформація про плату (рисунок друкованої плати, специфікації елементів, програмне забезпечення) знаходиться у відкритому доступі і може бути використана всіма хто бажає створювати власноруч різні пристрої на базі платформи.
Також було детально розглянуто середовище програмування Arduino Studio, особливості написання програмного коду. На прикладі було продемонстровано використання та робота з входами/виходами платформ Arduino Uno. На завершення доповіді наведено переваги використання платформи Arduino для навчання студентів основам робототехніки.
Всю доповідь В.В.Кот супроводжував власними засобами унаочнювання, а саме демонструвалися різні Arduino контролери, плати, модулі, макети, шильди, радіодеталі, світлодіоди, індикатори, датчики, реле, лазери, стабілізатори, джойстіки, вимикачі, перемикачі, кабелі, проводи, перехідники, шнури живлення, ..."
http://rcnubip.org.ua/news/2019/09/12/majster-klas-stvorennya-pristroyiv-na-bazi-platfor/
Фахівці у галузі інформатики є і будуть затребувані у різних галузях науки, освіти, виробництва. Навчання на заняттях з дисципліни «Інформатика» в нашому освітньому закладі дає студенту змогу набути ґрунтовних знань з теоретичних основ інформатики, основ мікропроцесорної техніки, основ інформаційних систем, основ штучного інтелекту, оволодіти сучасними й перспективними мовами програмування, комп’ютерною графікою, Web-дизайном, набути практичних умінь комп’ютерного моделювання, створення засобів мультимедіа, проектування сайтів, конструювання електронних навчальних ресурсів, розробки систем комп’ютерної діагностики і т.ін.
Зокрема, на базі 11-Д групи, було проведено змагання на краще знання інформатики. Студенти групи були поділені на 9 команд, які змагалися між собою. За результатами змагання перше місце виборола команда № 6 (Карасюк Катерина, Савченко Олександра, Якимчук Владислав). Друге місце завоювала команда № 9 (Давидюк Владислав, Огородник Дмитро, Хилюк Ілля). Третє місце посіла команда № 8 (Генгало Катерина, Корнюк Олександр, Новак Віктор)."
http://rcnubip.org.ua/news/2019/09/12/krashij-znavec-informatiki-turnir-informacijnih-er/
http://rcnubip.org.ua/news/2019/09/13/kiberbezpeka-problemi-informacijnoyi-bezpeki/
Під час засідання з доповіддю "Спеціальність "Кібербезпека", перспективи ліцензування" виступила завідувач відділення програмування Ірина Олександрівна Якимчук. В доповіді було окреслено коло питань, які необхідно вивчити для успішного отримання ліцензії для підготовки фахівців за новою спеціальністю освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста та освітнього ступеня бакалавра.
У доповіді на тему "Перспективи викладання дисципліни "Інтернет речей" в коледжі" Василь Васильович Кот висвітив питання особливості використання апаратної обчислювальної платформи Arduino в навчальному процесі та в реальних проектах. Також було розглянуто середовище програмування Arduino Studio, особливості написання програмного коду. На прикладі було продемонстровано використання та робота з входами/виходами платформ Arduino Uno. На завершення доповіді наведено переваги використання платформи Arduino для навчання студентів основам робототехніки.
Після запитань-відповідей та обговорення усіх питань голова циклової комісії Сергій Степанович Каштан підвів підсумки проведення тижня дисциплін циклової комісії програмування та інформаційних дисциплін.
http://rcnubip.org.ua/news/2019/09/13/zasidannya-kruglogo-stolu-programist-profesiya-maj/
На відділенні програмування створено гуртки «Програміст», «Основи обототехніки» та «Психологія роботи в ІТ-колективі», в рамках яких студенти ознайомлюються з основними напрямами науково-технічного прогресу, впровадження його досягнень в практику; з методами планування і організацією науково-дослідної роботи; вивчення методики та засобів самостійного вирішення наукових проблем за обраною спеціальністю.
Студенти залучаються до наукової роботи різними методами, зокрема: виконання завдань з науково-творчою складовою у процесі вивчення профільних дисциплін; участь у роботі студентських наукових гуртків; участь у конкурсах студентських наукових робіт; участь у наукових конференціях різного рівня (наприклад, http://econference.nubip.edu.ua/); участь у хакатонах (http://rcnubip.org.ua/news/2020/02/02/kanikuli-dlya-uchasti-u-global-game-jam/), виставках наукових досягнень під час різних заходів тощо; у співпраці з окремими науково-педагогічними працівниками тощо.
За результатами роботи наукових гуртків студенти бакалаврату Козачок Віктор з роботою «Комп’ютерна програма «Відділ кадрів навчального закладу» та Милисюк Володимир з роботою «Вебресурс центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» брали участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі знань «Інформаційні технології», що відбувся у лютому-березні 2019 року у Хмельницькому національному університеті (науковий керівник к.т.н., доц. Каштан С.С.); Семенюк Владислав з роботою «Програмне забезпечення для опрацювання даних компанії обслуговування транспортних засобів» та Крупеня Віталій з роботою «Мобільний бокс для транспортування медикаментів» – у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з спеціальності «Інженерія програмного забезпечення», що відбувся у лютому-березні 2020 року у Київському національному університеті імені Т.Г.Шевченка (науковий керівник к.т.н., доц. Каштан С.С.).
Викладач Стрик П.М. – адміністратор вебресурсу коледжу.
Викладачі ЦК активно беруть участь у регіональних, Всеукраїнських та міжнародних конференціях, семінарах, майстер-класах тощо (у навчальному закладі та за його межами).
№ з/п | Місяць, рік виступу | Місце виступу | ПІП викладача, тема виступу |
1. | 04 жовтня 2019 р. | ІІІ Міжнародна науково-методична конференція «Проблеми підготовки фахівців – аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти», ПДАТУ, м. Кам’янець-Подільський | Якимчук І.О. Теоретичний аспект формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу |
2. | 21 жовтня 2019 р. | вебінар «Методична система стандартизації професійної підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах» | Каштан С.С. – учасник вебінару |
3. | 22 жовтня 2019 р. | Всеукраїнська науково-практична аконференція «Проблеми та перспективи розвитку обліку, логістики та інформаційних технологій в контексті євроінтеграції», Ніжинський агротехнічний коледж | Куделя О.О. Асиметричне шифрування з використанням серійного номеру зовнішнього пристрою |
4. | 31 жовтня 2019 р. | Педагогічний тренінг із серії «Творимо завтра вже сьогодні: місія викладача в умовах діджиталізації освітнього процесу» | Якимчук І.О. Веб-ресурс коледжу – запорука успішної організації освітнього процесу |
5. | 13-14 листопада 2019 р. | Х Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Інформаційні технології: економіка, техніка, освіта», НУБіП України | Куделя О.О. Інформаційні технології та їх вплив на розвиток суспільства |
6. | 13-14 листопада 2019 р. | Х Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Інформаційні технології: економіка, техніка, освіта», НУБіП України | Садовчук О.М., Ніколов М.О., Каштан С.С. Методика додавання спекл-шуму до ОФЕКТ-зображень головного мозку для досліджень оптимальної фільтрації |
7. | 13-14 листопада 2019 р. | Х Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Інформаційні технології: економіка, техніка, освіта», НУБіП України | Стрик П.М., Денищук М.Ф. Інфографіка як зручний і сучасний інструмент обробки та подання навчальної інформації в освітній діяльності |
8. | 13-14 листопада 2019 р. | X Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Інформаційні технології: економіка, техніка, освіта», НУБіП України, м. Київ | Якимчук І.О. Електронні навчальні ресурси коледжу – запорука успішної організації освітнього процесу |
9. | 14-16 листопада 2019 р. | III Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми математичного моделювання, автоматизованого керування та інформаційних технологій» | Каштан С.С. Моделювання нелінійних фільтраційних процесів у многозв’язних областях |
10. | 20-21 листопада 2019 р. | VІ Міжнародна конференція «Цифрова освіта в природничих університетах», ВПУ, м. Вроцлав (Польща) | Якимчук І.О. Ментальні карти та інфографіка як засіб розвитку медіакомпетентностей у викладачів коледжу |
11. | 20-22 листопада 2019 р. | Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців і студентів «Інтелектуальний потенціал – 2019», Хмельницький, ХмНУ | Козачок В.М., Каштан С.С. Комп’ютерна програма «Відділ кадрів навчального закладу» |
12. | 20-22 листопада 2019 р. | Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців і студентів «Інтелектуальний потенціал – 2019», Хмельницький, ХмНУ | Милисюк В.В., Каштан С.С. Веб-ресурс Центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості |
13. | листопад 2019 р. | науково-практична конференція «Сучасні проблеми інформаційних технологій» | Матвійчук Т.А. Інформаційні технології як засіб формування практичних навичок майбутніх фахівців |
14. | 17 грудня 2019 р. | Обласне методичне об’єднання викладачів інформатики та комп’ютерної техніки ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Рівненської області, ВСП «РК НУБіП України», м. Рівне | Якимчук І.О. Веб-ресурс коледжу – запорука успішної організації освітнього процесу |
15. | 17 грудня 2019 р. | Обласне методичне об’єднання викладачів інформатики та комп’ютерної техніки ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Рівненської області, ВСП «РК НУБіП України», м. Рівне | Куделя О.О. Використання мультимедійних технологій для формування професійних компетентностей майбутнього фахівця |
16. | 17 грудня 2019 р. | Обласне методичне об’єднання викладачів інформатики та комп’ютерної техніки ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Рівненської області, ВСП «РК НУБіП України», м. Рівне | Каштан С.С. Підготовка здобувачів освіти до участі в предметних олімпіадах та конкурсах |
17. | 26 грудня 2019 р | VI підсумкова конференція за результатами проходження технологічної (виробничої) практики | Нікітська О.В. – організатор конференції |
18. | 26 грудня 2019 р | засіданні педагогічної ради коледжу, ВСП «РК НУБіП України» | Каштан С.С. Результати самооцінювання освітньої діяльності та виконання вимог до акредитації освітньої програми за освітнім ступенем бакалавра зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
19. | 2019 р. | Networking Academy Cisco | Шевцова Н.В., участь у семінарі The Women Rock-IT Program |
20. | 2019 р. | Нова педагогічна думка, 2019, №4(100). с. 69-73 | Якимчук І.О. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект |
21. | 2019 р. | Математичні проблеми механіки неоднорідних структур: збірник наукових праць 10-ї Міжнародної наукової конференції. – Львів: Інститут прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України. – 2019. – Вип. 5. – С. 210-211. | Сяський А.О., Шевцова Н.В., Дейнека О.Ю. Математична модель міжфазного розрізу між нескінченною пластинкою з криволінійним отвором і пружним замкненим ребром |
22. | 2019 р. | Актуальні проблеми механіки суцільного середовища і міцності конструкцій. Тези доповідей Другої міжнародної науково-технічної конференції пам’яті академіка НАН України В.І. Моссаковського. – Дніпро: 2019. – С. 129-130. | Сяський А.О., Шевцова Н.В., Дейнека О.Ю. Міжфазна тріщина на межі сполучення ортотропної пластинки з еліптичним отвором і замкненого пружного ребра |
23. | січень 2020 р. | Виступ на щорічних педагогічних читаннях у коледжі | Якимчук І.О. Освіта ХХІ століття: онлайн чи офлайн |
24. | 7 лютого 2020 р. | Майстер-клас «Створення ментальних карт» ВСП «Рівненський коледж НУБіП України» | Якимчук І.О. – організатор майстер-класу |
25. | 7 лютого 2020 р. | Майстер-клас «Створення ментальних карт» ВСП «Рівненський коледж НУБіП України» | Куделя О.О. Особливості створення та застосування ментальних карт у освітньому процесі |
26. | 7 лютого 2020 р. | Майстер-клас «Створення ментальних карт» ВСП «Рівненський коледж НУБіП України» | Нікітська О.В. – учасник майстер-класу |
27. | 29 лютого 2020 р. | ХХІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії», м. Переяслав Хмельницький, сертифікат учасника конференції | Якимчук І.О., Куделя О.О. Актуальні питання кіберзахисту даних у коледжі |
28. | 1-2 березня 2020 р. | Тридцять перша наукова сесія Наукового товариства ім. Шевченка, Рівне, НУВГП | Каштан С.С. Математичне моделювання нелінійних фільтраційних процесів в природних екосистемах |
29. | 1-2 березня 2020 р. | Тридцять перша наукова сесія Наукового товариства ім. Шевченка, Рівне, НУВГП | Шевцова Н.В. Характеристика областей знань з інженерії програмного забезпечення |
30. | березень 2020 р. | Розміщення на вебресурсі коледжу матеріалів за час загальнонаціонального карантину | Якимчук І.О. Методика підготовки матеріалів дистанційного навчання |
31. | березень 2020 р. | Networking Academy Cisco | Черняк Т.Г., Якимчук І.О. учасники семінарів "Вступ до кібербезпеки", "Основи кібербезпеки" |
32. | березень 2020 р. | тренінг з підготовки старшого інструктора (інструктора) зовнішнього незалежного оцінювання (Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти) | Каштан С.С. – учасник тренінгу |
Викладачі циклової комісії здійснюють методичну роботу, як результат мають власні методичні розробки. Деякі з них є постійними учасниками конкурсу «Педагогічні інновації», методичні розробки, яких пройшли апробацію у «НМЦ «Агроосвіта» та занесені в каталог кращих конкурсних робіт.
Учасниками конкурсу «Педагогічний ОСКАР» – 2020 є:
- Куделя О.О., Якимчук І.О. – представили конкурсну роботу "Інноваційний підхід до формування морально-духовної життєво-компетентної особистості. Інноваційний проект в організації виховної, соціально-психологічної роботи";
- Бондарчук І.П., Новіцкий С.Б. – представили електронний посібник з дисципліни «Контроль і ревізія» для студентів спеціальності 071 Облік і оподаткування.
В 2019 році викладачі представили на Виставку педагогічного досвіду і творчості молоді наступні роботи:
№ з/п | Прізвище та ініціали викладача | Назва методичної розробки |
1. | Якимчук І. О. | Методика формування медіаосвітніх компетентностей викладачів: досвід впровадження проектної технології. |
2. | Якимчук І. О. Присяжнюк О. В. | Веб-ресурс коледжу. Досвід організації сайту коледжу |
3. | Якимчук І. О. | Медіакомпетенттність викладачів і студентів як обов’язкова складова освітнього процесу в коледжі |
4. | Якимчук І. О. | Сервіс Prezi.com. Методичні рекомендації |
5. | Якимчук І. О. | Створення презентацій засобами Microsoft Power Point. Методичні рекомендації |
6. | Якимчук І. О. | Поради зі створення інфографіки та інструменти, які у цьому допоможуть. Методичні рекомендації |
7. | Юпаткіна Н. Я. | Основи програмування та алгоритмічні мови. Посібник проходження навчальної практики студентами ІІ курсу спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
8. | Юпаткіна Н. Я. | Об’єктно-орієнтоване програмування. Лабораторний практикум. |
9. | Юпаткіна Н. Я. | Основи програмування та алгоритмічні мови. Електронний посібник для проходження навчальної практики з дисципліни студентами ІІ курсі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
10. | Юпаткіна Н. Я. | Створення анкетних, тестових форм за допомогою хмарних сервісів. Методичні рекомендації |
11. | Фесенко В. О. | Фізика (електрика). Фізичні основи ЕОМ та електрозв’язку. Методичні рекомендації для самостійного опрацювання навчального матеріалу дисципліни для студентів спеціальності 121 Інженерія програного забезпечення |
12. | Стрик П. М. | Комп’ютерні технології в юридичній діяльності. Лабораторний практикум для студентів спеціальності 081 Право |
13. | Присяжнюк О. В. | Основи web-програмування. Посібник для проведення занять гуртка з веб програмування |
14. | Панасюк В. О. | Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики з дисципліни «Інформаційні системи і технології у комерційній діяльності» |
15. | Новіцький С. Б. | Впровадження інноваційних технологій навчання під час викладання дисциплін «Інформатика» та «Охорона праці» |
16. | Новіцький С. Б. | Охорона праці. Тестова перевірка знань студентів спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
17. | Матвійчук Т. А. | Інформаційні технології. Посібник для проходження навчальної практики студентами ІІ курсу спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
18. | Матвійчук Т. А. | Інформаційні технології. Навчально-практичний посібник для студентів спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
19. | Масталярчук Є. В. | Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Інструментальні засоби візуального програмування» |
20. | Масталярчук Є. В. | Технології веб-програмування. Посібник для проходження навчальної практики студентами ІІІ курсу спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
21. | Куделя О. О. | Конструювання програмного забезпечення. Навчальний посібник для студентів спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
22. | Куделя О. О. | Благодійна діяльність – шлях до формування морально-духовної життєво компетентної особистості |
23. | Куделя О. О. | Державна служба якості освіти України – 2019: досягнення та перспективи. |
24. | Куделя О. О. | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології – шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців. Досвід роботи завідувача кабінету. |
25. | Каштан С. С. | Методи математичного аналізу. Монографія |
26. | Каштан С. С. | Вибрані олімпіадні задачі з інформатики |
27. |
| Збірка статей викладачів циклової комісії програмування та інформаційних дисциплін |
В 2020 році планується, що викладачі зможуть представили на Виставку педагогічного досвіду і творчості молоді наступні роботи:
№ з/п | Прізвище та ініціали викладача | Тематика методичних розробок |
1. | Бабич С. В. | Робочий зошит з дисципліни "Організація комп’ютерних мереж" для здобувачів освіти спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
2. | Бабич С. В. | Робочий зошит з дисципліни "Об’єктно-орієнтоване програмування" для здобувачів освіти спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
3. | Каштан С. С. | Програма, завдання, методичні вказівки до проходження навчальної технологічної практики |
4. | Каштан С. С. | Програма, завдання, методичні вказівки до проходження переддипломної практики |
5. | Каштан С. С. | Методичні рекомендації до виконання курсової роботи зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» на здобуття освітнього ступеня бакалавра |
6. | Куделя О. О. | Використання мультимедійних технологій для формування професійних компетентностей майбутнього фахівця |
7. | Куделя О. О. | Лабораторний практикум з дисципліни "Конструювання ПЗ" для студентів спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
8. | Кондюк С. М. | Курс лекцій з дисципліни "Операційні системи" для здобувачів освіти спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
9. | Кондюк С. М. | Лабораторний практикум з дисципліни "Операційні системи" для здобувачів освіти спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
10. | Масталярчук Є. В. | Методичні рекомендації до самостійного опрацювання навчального матеріалу з дисципліни «Технології веб-програмування» |
11. | Масталярчук Є. В. | Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Інструментальні засоби візуального програмування» |
12. | Матвійчук Т. А. | «Інформатика і комп’ютерна техніка» Навчальний практичний посібник для студентів економічних спеціальностей |
13. | Матвійчук Т. А. | «Інформатика і комп’ютерна техніка» Навчальний практичний посібник для проходження навчальної практики студентами економічних спеціальностей |
14. | Матвійчук Т. А. | Основи програмної інженерії. Навчальний посібник для студентів спеціальності121 Інженерія програмного забезпечення |
15. | Нікітська О. В. | Методичні рекомендації до проходження технологічної практики |
16. | Нікітська О. В. | Конспект лекцій з навчальної дисципліни "Групова динаміка і комунікації" |
17. | Бондарчук І.П. Новіцький С.Б. | Електронний підручник "Контроль і ревізія" |
18. | Новіцький С.Б. | Тестовий контроль знань "Інформатика" |
19. | Панасюк В. О. | Лабораторний практикум з дисципліни "Економіка ПЗ" для студентів спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
20. | Стрик П. М. | Робочий зошит з дисципліни "Комп’ютерні технології в юридичній діяльності" для здобувачів освіти спеціальності 081 Право |
21. | Стрик П. М. | Робочий зошит з дисципліни "Алгоритми та структури даних" для здобувачів освіти спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення |
22. | Фесенко В. О. | Електронний інтерактивний посібник " Архітектура комп'ютера". Методичні вказівки для самостійного опрацювання навчального матеріалу дисципліни "Архітектура комп’ютера" для студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
23. | Черняк Т.Г. | Навчально-методичне забезпечення дисциплін "Технології" і "Основи програмування та алгоритмічні мови" |
24. | Шевцова Н. В. | Посібник для проходження навчальної практики з курсу "Інформаційні технології" |
25. | Шевцова Н. В. | Курс лекцій з дисципліни "Основи інформатики". Змістовний модуль «Інформаційні технології в суспільстві» |
26. | Якимчук І. О. | Семінар-практикум «Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу» |
27. | Якимчук І. О. | Методичні рекомендації щодо проходження студентами спеціальності 121 «Інженерія ПЗ» виробничої практики: - ОКР «МС»: технологічної, переддипломної - ОС «Бакалавр»: переддипломної |
28. | Якимчук І. О. | Методичні рекомендації щодо написання студентами спеціальності 121 «Інженерія ПЗ» курсової роботи: - ОКР «МС»: Бази даних - ОС «Бакалавр»: КР зі спеціальності |
29. | Якимчук І. О. | Методичні рекомендації щодо написання студентами спеціальності 121 «Інженерія ПЗ» дипломної роботи за ОКР «МС» та ОС «Бакалавр» |
30. | Якимчук І. О. | Підготовка відомостей про самооцінювання освітньо-професійної програми «Інженерія програмного забезпечення» за першим (бакалаврським) рівнем |
Головою циклової комісії систематично проводиться контроль за проведенням навчальних занять та здійсненням записів в навчальних журналах. Виявлені в процесі перевірки журналів навчальних занять порушення та зауваження до введення журналу повідомляються викладачам і контролюється їх виконання. Також, здійснюється відвідування викладачів з аналізом навчальних занять і виховних заходів. Ця форма контролю носить індивідуальний характер, має за мету не лише проконтролювати діяльність педагогічних працівників, а й надати методичну допомогу.
Особисто мною за І семестр 2019-2020 н.р. відвідано 13 занять. Інші викладачі також взаємовідвідують один одного. Висновки про якість проведення занять та аналізи відвіданих викладачами занять зберігаються в методкабінеті.
Особлива увага приділяється викладачам, що планують атестуватися в цьому навчальному році. Це 8 викладачів циклової комісії – Якимчук І.О., Каштан С.С., Кот В.В., Куделя О.О., Сяський А.О., Сяський В.А., Шевцова Н.В., Бабич С.В.. Викладачі провели відкриті заняття за участю представників адміністрації коледжу з лекційних дисциплін.
Викладачі циклової комісії володіють інноваційними методиками та технологіями, використовують на заняттях сучасні технічні засоби навчання, різноманітні інформаційно-комунікаційні технології, елементи дистанційного навчання, особливо під час загальнонаціонального карантину.
У березні 2020 року викладачі Матвійчук Т.А., Фесенко В.О., Масталярчук Є.В., Бабич С.В., Нікітська О.В., Стрик П.М. пройшли курси підвищення кваліфікації у ННІ післядипломної освіти НУБіП України «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Інша частина викладачів прошла такі курси у попередні роки – 2018, 2019.
Практичне навчання студентів є важливою складовою освітнього процесу, його метою є закріплення та поглиблення знань, одержаних в процесі теоретичної підготовки та формування у студентів необхідних умінь й навичок з обраної спеціальності.
Обов’язковими компонентами ОПП є навчальна технологічна практика і переддипломна практика за темою дипломної роботи. Під час проходження практик студенти виконують роботи, пов'язані з реальними задачами в галузі ІТ. Проходження практики регламентовано Положенням про практичне навчання (http://rcnubip.org.ua/document/46/), програмою навчальної технологічної практики для спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення». Базою навчальної технологічної практики є ВСП «РК НУБіП України». Базою переддипломної практики є зацікавлені у майбутніх фахівцях підприємства, організації, установи, з якими передбачено укладання угоди на проведення практики.
Керівниками навчальної практики є:
Керівниками виробничої практики є:
Якимчук І.О. / Куделя О.О. / Шевцова Н.В. пройшли стажування у відділі програмування Комунального закладу «Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр» Рівненської обласної ради з 03 лютого по 14 лютого 2020 р. (довідки № 15 / 16 / 17 -01 від 17.02.2020 р.).
Каштан С.С. пройшов стажування у техно-сервісному центрі «ТЕРРА» (м. Рівне) з 03 лютого до 14 лютого 2020 р. (довідка № 1 від 14 лютого 2020 р.).
Черняк Т.Г. пройшла курси підвищення кваліфікації в мережевій академії Networking Academy Cisco на тему "Основи ІТ: Апаратне та програмне забезпечення ПК".
В практичній підготовці ЦК підтримує зв'язок з виробництвом з метою вдосконалення фахових компетентностей майбутніх фахівців в сфері програмування. Зокрема, було організовано та проведено (Куделя О.О., Якимчук І.О.) для здобувачів освіти екскурсії на підприємства м. Рівне де є автоматизовані виробничі ланки (редакція газети «За відродження», ТОВ «Друк Волині», ПрАТ «Рівне-Борошно», Рівненський льонокомбінат) та ІТ компанії (SoftServe, Codevog).