Підсумки роботи відділення загальноосвітньої підготовки у поточному навчальному році

Групи загальноосвітньої підготовки

02 березня 2020

Звіт завідувача відділення загальноосвітньої підготовки

Формування контингенту студентів на відділенні загальноосвітньої підготовки відбувається згідно з Правилами прийому до коледжу у відповідності з планами державного замовлення та ліцензованим обсягом прийому за 8 спеціальностями:

Спеціальність

Ліцензований обсяг 

Кількість студентів

на 1 вересня

Держ

замовлення

 Оплата

071 Облік і оподаткування

32

32

32

0

072 Фінанси, банківська справа та страхування

27

27

27

0

076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

26

26

26

0

081 Право

50

33

0

33

193 Геодезія та землеустрій

21

21

21

0

192 Будівництво та цивільна інженерія (Будівництво)

32

32

32

0

192 Будівництво та цивільна інженерія (Опорядження)

29

29

29

0

191 Інженерія програмного забезпечення

64

64

 45

19

Разом:

281

264

212

52

На сьогодні на відділенні навчається 261 студент  (в минулому році 268). З них 211 на державній формі навчання (в минулому році 212), за контрактом 50(в минулому році 56).

Розподіл по регіонам: Рівне- 95, Рівненська обл.- 153, Волинська- 5, Тернопільська- 2, Хмельницька – 6, Київ-1.

По рокам народження: 2002 -4, 2003- 62, 2004- 193, 2005- 2.

Дівчат-108, хлопців – 153.

   Студенти:

 11-Д             Гончарук М.С. відрахований Наказ №152-СК  від 10.09.2019р.

 11-Ю            Шмід Д.В.       відрахований Наказ № 174-СК від 10.10.2019р.

 11-Ф            Семенюк М.-Д. П. відрахована Наказ № 193-СК від 13.11.2019р.

 11-ІП           Абрамович Р.Г. переведений на держ Наказ № 220-СК від 23.12.2019р.

 

На відділенні сформовано 9 груп:

Група

Кількість студентів

Закріплений кабінет

Куратор

групи

Держ

замовлення

 Оплата

11-О

32

19

Кристопчук Тетяна Євгенівна

32

 

11-Ф

26

21

Грицик Тетяна Андріївна

26

 

11-П

26

28

Лисяк Оксана Миколаївна

26

 

11-Ю

32

37

Матковська Ірина Дмитрівна

 

32

11-З

21

13

Гринкевич  Ірина Володимирівна

21

 

11-Б

32

9

Мазепа Олександр Миколайович

32

 

11-Д

28

32

Лук’янчук Світлана Василівна

28

 

11-ІП

 32

12

Петрівська Людмила Олексіївна

24

8

12-ІП

32

11

Матвійчук Тетяна Адамівна

22

10

Разом

261

 

 

211

50

 

На відділенні навчаються соціально-незахищені студенти, а саме: 6 інвалідів, 8 студентів, батьки яких мають статус учасника бойових дій, 1 студент  , батько якого загинув  у районі проведення антитерористичної операції, 3 студента- сироти.

 

 

Інваліди

1.     

Гламазда Максим Олександрович

11-ІП

02.10.2021

інвалід

2.     

Кобяк Артем Васильович

11-ІП

08.05.2021

інвалід

3.     

Кирилюк Оксана Іванівна

11-О

05.2022

інвалід

4.     

Герасимчук Ілля Михайлович

11-З

 

інвалід

5.     

Осійчук Назар Олександрович

11-Б

 

інвалід

6.     

Петренко Олександр Юрійович

12-ІП

19.09.2021

інвалід

 

Студенти, батьки яких мають статус учасника бойових дій

1.     

Ткач Вікторія Андріївна

11-О

2.     

Ярошенко Ярослав Андрійович

11-ІП

3.     

Ілюшин Даниїл Сергійович

11-Д

4.     

Огородник Дмитро Миколайович

11-Д

5.     

Бербенко Дмитро Сергійович

11-Б

6.     

Бондарчук Яна Олександрівна

11-П

7.     

Люмах Олег Леонідович

11-П

8.     

Стюпко Богдан Олегович

12-ІП

 

Студенти , один із батьків яких загинув  у районі проведення антитерористичної операції

 

  1. Ярошенко Ярослав Андрійович             11-ІП

 

 Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, та особи з їх числа

  1. Ничипорук Софія Антонівна 11-О

                  Мати померла

                  батько відсутній

  1. Савченко Олександра Олександрівна    11-Д

                    Батьки позбавлені б/п

  1. Ярошинська Світлана Миколаївна  12-ІП

                    Мати померла

                    Батько позбавлений б/п

Успішність

за І семестр 2019 / 2020 навчального року

№ п/п

 

 

Група

Кількість студентів по списку

Закінчили семестр

Процент якісної

успішності

Процент

успішності

5

5,4

4

4,3

3

2

ч

%

ч

%

ч

%

ч

%

ч

%

ч

%

1.

11-О

32

-

-

10

31

1

3

19

60

2

6

-

-

34

100

2.

11-Ф

26

-

-

8

31

-

-

18

69

-

-

-

-

31

100

3.

11-П

26

-

-

8

31

1

4

17

65

-

-

-

-

35

100

4.

11-Д

28

1

4

12

42

1

4

14

50

-

-

-

-

50

100

5.

11-Ю

32

-

-

7

22

-

-

24

75

1

3

-

-

22

100

6.

11-З

21

-

-

7

33

-

-

14

67

-

-

-

-

33

100

7.

11-Б

32

-

-

11

35

2

6

18

56

1

3

-

-

41

100

8.

11-ІП

32

1

3

15

47

-

-

16

50

-

-

-

-

50

100

9.

12-ІП

32

1

3

14

44

-

-

17

53

-

-

-

-

47

100

В загальному:

261

3

1,1

92

35,2

5

1,9

157

60,2

4

1,6

-

-

38,2

100

 

 «5»:    12-ІП: Ярошинська Світлана                                10 студентів з 1 трійкою, а це +3,8% до якісної успішності

             11-Д:  Примич Софія 

             11-ІП: Мельничук Ірина

 

Згідно з положенням “Про організацію навчально-виховного процесу”, надання освітніх послуг у сфері загальної середньої освіти  здійснює дві циклові комісії: викладачів  загальноосвітніх дисциплін, яку очолює Тригубець Лариса Романівна, і викладачів циклової комісії  гуманітарних дисциплін, яку очолює Кристопчук Тетяна Євгенівна.

Вся педагогічна та науково-методична робота відділення планується на перспективу, навчальний рік, семестр, щоденно.

На основі навчальних програм складаються робочі програми з навчальних дисциплін. Крім того, окремо планується робота кураторів груп, навчальних кабінетів та лабораторій. Плани роботи усіх підрозділів узгоджуються із загальним планом роботи коледжу.

Успішне розв’язання поставлених перед відділенням завдань забезпечується постійним аналізом стану навчально-виховного процесу, своєчасним виявленням недоліків, заохоченням ініціативи, новаторства, творчості педагогів. Великого значення надається контролю за станом навчально-виховної роботи, який дає можливість отримати аналітичну інформацію про кількісний, якісний рівень роботи, її зміст, організацію.

Залежно від мети і завдань застосовуються різні види контролю знань студентів: первинні зрізи знань з основ профілюючих предметів, рубіжна атестація, обов’язкові контрольні роботи, директорські контрольні роботи з профілюючих предметів. Наслідки узагальнюються та обговорюються на засіданнях циклових комісій. При цьому зіставляються поточні та семестрові оцінки з оцінками, які отримують студенти за контрольні роботи, аналізується зміна якісного показника, його відповідність можливостям студента.

Така система контролю рівня знань студентів сприяє об’єктивності оцінювання, формує почуття відповідальності викладачів та студентів перед колегами.

Педагогічний колектив коледжу працює над удосконаленням навчальних програм, виходячи з сучасних вимог до системи освіти та рівня професійної підготовки майбутніх спеціалістів.

За навчальним планом 2019-2020 навчального року викладання загальноосвітніх дисциплін і здобуття повної загальної середньої освіти здійснюється  впродовж першого і другого року навчання. На другому курсі продовжують вивчатись математика, українська мова, а також предмети, які інтегруються в нормативні дисципліни, визначені в освітньо-професійній програмі підготовки молодшого спеціаліста: фізична культура, іноземна мова, історія України.

Навчально-методичні комплекси предметів розроблені з усіх дисциплін. З кожного предмету розроблені завдання поточного та кінцевого контролю знань з методичними вказівками до їх виконання.

Навчальні дисципліни робочого навчального плану забезпечені основною навчальною літературою з грифом МОН.

 

з/п

Назва дисципліни

Кількість підручників

1.     

Українська мова

265

2.     

Українська література

548

3.     

Зарубіжна література

409

4.     

Математика

357

5.     

Фізика

380

6.     

Астрономія

87

7.     

Хімія

229

8.     

Інформатика

558

9.     

Біологія

345

10. 

Географія

257

11. 

Іноземна мова

352

12. 

Захист Вітчизни+МСП

230

13. 

Історія України

288

14. 

Всесвітня історія

205

      Крім того на сайті Інституту модернізації освіти   https://lib.imzo.gov.ua є електронна бібліотека всіх діючих підручників з усіх дисциплін, яким  активно користуються наші студенти.

Коледж передплачує понад 45 найменувань періодичних видань, 10 з яких мають безпосереднє відношення до загальноосвітньої підготовки, закрема , журнали: «Математика в сучасній школі», «Фізика та астрономія в сучасній школі»,, «Біологія і хімія в рідній школі», «Українська мова і література в   школі»,  «Іноземні мови  в  школах України»,  та ін.

Навчання в коледжі і зокрема на відділенні здійснюється за 5-денним навчальним тижнем. Навчальні заняття проводяться за постійним розкладом, який затверджується директором коледжу. Розклад занять містить повну назву навчального предмету, номер аудиторії та прізвище викладача. За окремим розкладом для студентів проводяться позааудиторні заходи, заняття гуртків, секцій, клубів, колективів художньої самодіяльності.

При складанні розкладу навчальних занять дотримано гранично допустиме навантаження студентів 32 год, а також загальна позааудиторна кількість годин, які не перевищують меж, встановлених планами.

Головними напрямами здійснення контролю є навчальний процес, навчальні плани і програми, якість викладання, рівень теоретичної та практичної підготовки студентів, навчально-методична робота, виховна робота, вдосконалення якості підготовки студентів. Питання, які підлягають контролю заслуховуються на засіданні педагогічної ради, адміністративної ради та методичної ради.

Адміністрацією навчального закладу та головами циклових комісій ведеться систематичний контроль за якістю знань студентів з предметів загальноосвітнього циклу.

В кінці семестрів проводяться контрольні роботи з базових предметів, які підтверджують відповідність рівня знань студентів з виставленими  оцінками, що вказує на об'єктивність оцінювання викладачами навчальних досягнень студентів.

Головами циклових комісій і завідувачем відділення загальноосвітньої підготовки систематично проводиться контроль проведених записів в навчальних журналах. Виявлені в процесі перевірки журналів навчальних занять порушення та зауваження до введення журналу фіксуються з зазначенням дисципліни, викладача і контролюється їх виконання.

Здійснюється на відділенні і така форма контролю як взаємовідвідування з аналізом навчальних занять і виховних заходів. Ця форма контролю носить індивідуальний характер, має за мету не лише проконтролювати діяльність педагогічних працівників, а й надати методичну допомогу.

Особисто мною відвідано за І семестр 2019-2020 н.р. 20 занять, за ІІ семестр 2019-2020 н.р. вже 6 занять.

У процесі вивчення дисциплін циклу гуманітарної підготовки здійснюється формування соціальної компетентності майбутніх спеціалістів – набуття громадянської позиції, розуміння соціальної значущості обраної професії; загальнокультурної компетентності - морально-етичних і духовних  цінностей, толерантності, милосердя (культурно-мистецькі заходи, пізнавальні екскурсії).

При вивченні дисциплін  циклу природничо-математичної підготовки студенти набувають: навчальної та базової компетентності, що визначається як «вчитись вчитися» – вміння організовувати й регулювати власне навчання як індивідуально, так і в групах та забезпечують адаптованість до обраного фаху, фундаментальні знання, уміння, навички.

Відповідно до Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, викладачами циклової комісії загальноосвітньої підготовки розроблено форми і методи контролю знань студентів та критерії оцінок з усіх предметів. Контрольні заходи включають  поточний, рубіжний та підсумковий контроль. Для здійснення поточного контролю під час проведення практичних, лабораторних, семінарських занять, який має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи, передбачено такі форми контролю як індивідуальні завдання (реферати, дослідницькі та розрахункові роботи). Результати успішності  оцінюються за п’ятибальною і дванадцятибальною шкалою  і вносяться в   залікову книжку та навчальну картку студента.

Виховна робота.  Організація контролю виховної роботи включає контроль виконання плану виховної роботи закладу, який складається на навчальний рік. На підставі загального плану виховної роботи куратори груп складають плани виховної роботи в навчальних групах.  Виховні заходи, передбачені  бібліотечно-інформаційним центром та зі спортивно-масової роботи і фізичного виховання, включено до плану виховної роботи.  Контроль за проведенням виховної роботи здійснюється в період підготовки та виконання запланованих заходів загального плану виховної роботи методом відвідування заходів та аналізу їх проведення.  Я, як завідувач відділенням беру участь у  виховних заходах, які проводяться на рівні коледжу («Приймаємо в студентську родину»,  «Ми заявляємо про себе»). Багато виховних заходів проводяться під час Тижня  загальноосвітніх і гуманітарних дисциплін.

Вся навчально-виховна робота на відділенні проходить в тісній співпраці з кураторами і старостами відділення загальноосвітньої підготовки. Центральне місце в системі виховної роботи займає виховна година. Серед ряду функцій найважливішою функцією є формування цілісного, згуртованого та дружнього колективу студентів, а це можна лише спільними діями.

Разом з кураторами груп контролюю санітарно-побутові умови студентів, які проживають у гуртожитках 62 дівчат (гуртожиток №1) і 40 хлопців (гуртожиток №2):

Щотижня по понеділкам  проводиться старостат відділення, де обговорюється та аналізується успішність студентів,дисципліна по групах, планується виховна робота.

Здійснюється контроль за оформленням і санітарним станом навчальних приміщень та кімнат гуртожитків, в яких проживають студенти відділення.

Двічі на навчальний рік проводяться батьківські збори відділення загальноосвітньої підготовки . За необхідності проводяться непланові батьківські збори окремих груп. В цьому навчальному році в грудні було проведено батьківські збори, на яких були присутні близько 250 батьків студентів.

Постійно підтримується зв'язок з батьками студентів відділення, своєчасно інформують куратори та старости батьків про стан навчання студентів, особливо тих, які мають академзаборгованості та пропуски занять без поважних причин.

№ п/п

 

 

Група

Кількість студентів по списку

Пропущено   год.

Процент відвідування

 

Всього

з них

по поважним причинам

без поважних причин

1.

11-О

32

582

486

96

95,6

2.

11-Ф

26

736

698

38

94,8

3.

11-П

26

218

218

-

98,5

4.

11-Д

28

86

86

-

99,4

5.

11-Ю

32

278

264

14

98,4

6.

11-З

21

120

120

-

98,9

7.

11-Б

32

192

192

-

98,9

8.

11-ІП

32

270

234

36

98,4

9.

12-ІП

32

78

78

-

99,6

В загальному:

261

2560

2376

184

98,1

 

Важливу роль у навчальному процесі відіграють умови створені для навчання в кабінетах і лабораторіях.

За відділенням закріплено 12 навчальних кабінетів і лабораторій. Всі вони підтримуються в належному стані і в кінці навчального року проводяться планові косметичні ремонти.

каб

Назва кабінету

ПІБ завідувач кабінету

 6 каб.

Фізичного виховання

Бойко Людмила Анатоліївна

9 каб.

Зарубіжної літератури

Сорока Мирослава Василівна

12 каб.

Фізики, електротехніки

Шелепенко Олексій Ігорович

13 каб.

Біології, хімії

Капітула Ігор Карпович

19 каб.

Української мови та літератури

Кристопчук Тетяна Євгенівна

21 каб.

Математики та математичного програмування

Тригубець Лариса Романівна

25 каб.

Поглибленого вивчення іноземних мов

Музичук Ірина Володимирівна

29 каб.

Соціально-економічних дисциплін

Купчишина Тетяна Володимирівна

53 каб.

Історії України

Коняхін Юрій Олександрович

71 каб.

Музей

Мазепа Олександр Миколайович

72 каб.

Суспільних дисциплін

Лук’янчук Світлана Василівна

74 каб.

Захисту Вітчизни (Стрілецький тир)

Христянович Володимир Михайлович

З метою подальшої ефективної роботи відділення загальноосвітньої підготовки необхідно:

  • проводити більш інтенсивнішу профорієнтаційну роботу виконання прийому ліцензійного обсягу набору студентів;
  • удосконалювати і покращувати методичне забезпечення навчальних дисциплін для набуття студентами універсальних і практичних знань які забезпечать високоякісну професійну підготовку майбутніх фахівців-випускників;
  • використовувати в освітньому процесі педагогічний досвід, сучасні досягнення науки, ще ширше використовувати інформаційно-комунікаційні технології;
  • активно використовувати мотивацію студентів до навчання шляхом сприяння адаптації першокурсників до спеціалізованих дисциплін вибраної спеціальності;
  • надалі підвищувати професійну підготовку викладачів-предметників.

Валерій Гуменюк, завідувач відділення загальноосвітньої підготовки

ЗВІТ

голови циклової комісії гуманітарних дисциплін за вересень 2019-лютий 2020 н.р.

 

ПіП викладача

дисципліни

Нові робочі програми

Відкриті заняття

(дата, група, тема)

Методи, що використовувалися на відкритому занятті

Гринкевич І.В.

Зарубіжна література, Англійська мова

 

04.11.2019 р. 11-П група

О. Уайльд «Портрет Доріана Грея». Система образів. Еволюція головного героя.

 

розповідь, бесіда, індивідуальне опитування, демонстрація

Коняхін Ю.О.

Історія України і  світ

Історія України

 

05.11.19 р. 21-П, 22-О

Тема: Голодомор 1932-1933 рр. Незламні.

організація самостійної роботи студентів;

активізація пізнавальної діяльності студентів на заняттях у процесі роботи з наочними посібниками та дидактичним матеріалом;

використання групової роботи студентів у процесі вивчення нового матеріалу чи оцінювання навчальних досягнень студентів;

Кристопчук Т.Є.

 

робоча програма, силабус для бакалаврів-будівельників

 

 

Лисяк О.М.

Іноземна мова, Іноземна мова за професійним спрямуванням

Робочі програми з предмета «Іноземна мова»:

-         І курс;

-         ІІ курс;

Робочі програми з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»:

-  ІІ курс, спеціальність «Будівництво»;

- робоча програма для бакалаврів-будівельників;

- робоча програма, силабус для бакалаврів-землевпорядників

12.12.2019. Відкрита лекція з англійської мови за професійним спрямуванням. Група 31-Ю. Тема: «Основи сімейного права»

методи мозкової атаки, методи конкретних ситуацій, дискусія, обговорення

Мазепа О.М.

Історія: Україна і світ

Історія України

робоча програма «Історія: Україна і світ»

5.11.2019. 21-Ю група

«Холодна війна» і посилення консервативних тенденцій у США та СРСР

інтерактивні методи:

дискусія, дебати

Музичук І.В.

Іноземна мова,

Іноземна мова за професійним спрямуванням

робоча програма, силабус для бакалаврів-програмістів

 

 

Троцюк В.В.

англійська мова/українська література

 

08.11. 2019, 11-Ф група, «Михайло Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Образи Івана й Марічки. Осмислення філософських категорій життя і смерті».

лекція, розповідь, евристична бесіда, коментоване читання, використання наочних посібників, інтерактивна вправа «Мікрофон».

 

Протасевич Л.А.

Іноземна мова, Іноземна мова за професійним спрямуванням, Зарубіжна

Робоча програма з іноземної мови за професійним спрямуванням для землевпорядників

 

 

 

ПіП викладача

Наявність участі в конференціях

(участь викладачів і студентів)

Наявність наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України

 

Гринкевич І.В.

Гринкевич І.В. Застосування інноваційних технологій у процесі викладання гуманітарних дисциплін // Проблеми та перспективи розвитку обліку, логістики та інформаційних технологій в контексті євроінтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції м. Ніжин, 30 жовтня 2019 року.- Зб. наук. пр. / Редкол.: Литовченко О.В. (голова) та ін. – Ніжин, 2019. – 338 с.

Гринкевич І.В. Мотивація студентів під час навчання іноземної мови та вплив інтернет-ресурсів на її підвищення // Інформаційні технології  професійній діяльності: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції м. Рівне, 30 жовтня 2019 року.

 

Коняхін Ю.О.

1.XI Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих науковців «Наука, освіта, суспільство очима молодих» 16 травня 2018р. м.Рівне.

Тема виступу: «Громадська діяльність Іларія Карбулицького»

(учасник конференції Коняхін Ю.)

2. VІІІ Міжнародна наукова конференція «Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії» (Рівне, РДГУ,5-6 грудня 2018р.)

(учасник конференції Коняхін Ю.)

3.IX Міжнародна наукова конференція (заочна) «Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії», 4-5 грудня 2019р. м.Рівне. РДГУ.

тема статті: Ретроспективний аналіз історіографії виникнення козацтва.

(учасник конференції Коняхін Ю.)

1. Гуменюк О.В. Коняхін Ю.О «Громадська діяльність Іларія Карбулицького» // «Наука, освіта, суспільство очима молодих»: фаховий зб.наук.праць.- Р.: ІСФ РДГУ. Випуск 29. – 2018.

2. Коняхін Ю.О. Ретроспективний аналіз історіографії виникнення козацтва // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії: фаховий зб. наук. праць. – Р.: ФІПМВ РДГУ. Випуск 31. – 2020. – С.   

 

Кристопчук Т.Є.

Добровольський В.В. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної архітектури // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина І): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 13-14 листопада 2019 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2019. – 52 с. (Учасник конференції – здобувач освітнього рівня бакалавр).

Костюк Ю.В. Тенденції розвитку сучасної зарубіжної архітектури // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина І): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 13-14 листопада 2019 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2019. – 52 с. (Учасник конференції – здобувач освітнього рівня бакалавр).

1. Кристопчук Т.Є. Професійна підготовка фахівців в контексті ідей полікультурності в країнах ЄС // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та внз: : зб. наук. праць. - Р. : РВЦ МЕГУ ім.. акад. С.Дем'янчука. Випуск 2(22). - 2019. –– С. 93–101. Реєстраційне свідоцтво: серія КВ №20080-9880ПР від 05.07.2013 р.

2. Кристопчук Т.Є. Стандарти професійного навчання в країн Європейського Союзу та в Україні: порівняльний аналіз // Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: педагогічні науки). - Випуск 2. - 2019. - С.63-67. - 157 с. (Index Copernicus)Реєстраційне свідоцтво: Серія КВ №21843-11743 ПР від 18.01.2016

3. Кристопчук Т.Є. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу // Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). – Випуск 1-2. – 2019. – С.106-112. – 141 с. (Index Copernicus). Реєстраційне свідоцтво: Серія КВ №17844-6694Р від 06.06.2011.

 

  

ПіП викладача

Семінари

(участь викладачів і студентів)

Конкурси

(участь викладачів і студентів)

Олімпіади

(участь викладачів і студентів)

Кристопчук Т.Є.

 

08 лютого 2020 р. м. Рівне.

Участь в обласному етапі

Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка студентки ІІ курсу Кухарук Світлани (посіла І місце)

24 лютого 2020 р. м. Дубно. Участь в ІІ обласному етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови студенти ІІ курсу Кухарук Світлани (посіла І місце)

 

Лисяк О.М.

09.10.2019. Педагогічний семінар «Exress Teacher’s Day» від видавництва Exress Publishing Ukraine. Національний університет водного господарства та природокористування;

21.11.2019. Методооб’єднання викладачів іноземних мов ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Рівненської області

Рівненський економіко-технологічний коледж НУВГП, Тема: «Підвищення професійної майстерності викладача іноземної мови шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання іноземної мови».

29.01.2020 р. Вебінар «Enhanced Learning and Teaching Experience with FOCUS Second Edition (NEW 2020)» від Dinternal Education

24.01.2020. Вебінар «Гіперактивні та неуважні школярі – це РДУГ чи проблеми виховання?». ТОВ «На Урок». № В226-791971

 

 

Сорока М.В.

 

09 грудня 2019 м. Рівне

Участь в обласному етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика студентки ІІ курсу Кухарук Світлани (посіла ІІ місце)

 

Протасевич Л.А.

20-21 листопада 2019 р. м. Бережани.

Участь у семінарі «Конструктивна взаємодія з молоддю як умова створення безпечного і комфортного освітнього середовища закладу освіти» (сертифікат НМЦ 3828299/№1927-19)

 

 

  

 

ПіП викладача

Відкриті виховні заходи, проведені викладачем як куратором

Відкриті позааудиторні заходи, проведені викладачем-предметником

Гринкевич І.В.

 

05.11.19. Відкритий виховний захід «Принц Парадоксів». До 165-річчя від дня народження Оскара Уайльда.

 

Коняхін Ю.О.

22 жовтня 2019 р. в 21-П групі була проведена відкрита виховна година за участі керівника громадської  організації «Об’єднання добровольців» в Рівненській області, учасника Революції Гідності, учасника бойових дій на Сході України (АТО).

18 грудня 2019 р. в 21-П групі була проведена відкрита виховна година за участі представника місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги Міністерства юстиції України на тему «STOP булінг».

 

Кристопчук Т.Є.

18 грудня 2019 р. в 11-О групі була проведене відкрита виховна година на тему:"

Негативний вплив алкоголю, наркотиків та токсинів на організм молодої людини".

9 лютого 2020 р. в 11-О групі була проведена відкрита виховна година за участю представника місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги Міністерства юстиції України.  

26 лютого2020 р. в 11-О групі була проведена відкрита виховна година за участю представника центру громадського здоров'я на тему: "Як уберегти репродуктивне здоров'я молодої людини"

09.11.19. Всеукраїнський диктант з нагоди Дня української писемності та мови.

09.11.19. Відкритий кінотеатр (перегляд фільмів до Дня вшанування пам’яті Преподобного Нестора-Літописця).

16.10.19. Зустріч з рівненською письменницею Іриною Баковецькою-Рачковською

 

Лисяк О.М.

 

18.09.2019. Зустріч з представником консультативного центру мережі «Education USA» Nellie Petlick. Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека

26.09.2019. Засідання англомовного клубу English Club у центрі Windows on America. Тема: «European Day of Languages».Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека

 

18.12.2019.  Засідання англомовного клубу English Club у центрі Windows on America. Тема: «Advertising».Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека.

 

Мазепа О.М.

21 листопада 2019 р. в 11-Б групі проведена відкрита виховна година на тему «Стоп булінг»

21 лютого 2020 р. проведено виховний захід для студентів І-ІІ курсів «Пам’яті Героїв Небесної Сотні присвячуємо»

 

Музичук І.В.

 

31.10.19 Святкування Геловіну на відділенні програмування

07.11.19 Перший тур олімпіади з англійської мови для студентів І-ІІ курсів всіх спеціальностей.

 

Сорока М.В.

03.12.19. Виховний захід «Права людини» та перегляд документального фільму «Гоголь Док» (реж. Аліса Павловська).

16.10.19. Зустріч з рівненською письменницею Іриною Баковецькою-Рачковською

09.11.19. Всеукраїнський диктант з нагоди Дня української писемності та мови.

 

Троцюк В.В.

26.02.20. Відкрита виховна година «Заговори, щоб я тебе побачив» в 42-Ю групі (планується).

 

 

 

 

ПіП викладача

Назва гуртка

Відкриті заходи за участю членів гуртка

Кристопчук Т.Є.

Гурток "Рідне слово"

10 вересня 2019 року - на імпровізованний сценічний майданчик (каб. 16) літературних читань "Рівненський коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України читає Довженка".

20 вересня 2019 р. – театральне дійство до 250 річчя від дня народження Івана Петровича Котляревського (1769-1838) на тему:"Не забуваймо творців української культури та нації".

 

Мазепа О.М.

Музей історії коледжу

2 вересня 2019 року – лекція для 11-Б групи, приурочена 80-тій річниці початку Другої світової війни

26 листопада 2019 року – лекція для 11-Б групи, присвячена подіям Євромайдану

Музичук І.В.

Word on the Street

24.09.19  Заняття-тренінг «День чарівних компліментів» Перегляд та обговорення фільму «Validation».

31.10.19 Засідання англомовного клубу в  центрі Window on America у Рівненській обласній універсальній науковій бібліотеці.

 

  

 

ПіП викладача

Кількість методичних розробок, підготовлених на Виставку педагогічного досвіду і творчості молоді коледжу і конкурс «Педагогічний ОСКАР» у 2019 році

Гринкевич І.В.

Методичні вказівки для підготовки студентів І курсу до модульного контролю.

Методична розробка «THE ART OF PAINTING».

Мазепа О.М.

«Впровадження інтерактивних технологій під час викладання дисципліни «Історія: Україна і світ», 2019

 

Музичук І.В.

«Педагогічний ОСКАР» 2019 Методична розробка для здобувачів освіти ОКР «молодший спеціаліст» зі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення. «Реалізація міждисциплінарних зв’язків в процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням».

 

 

 

ПіП викладача

Зв'язок з виробництвом

Наукове консультування установ, підприємств, організацій протягом не менше двох років

Кристопчук Т.Є.

 

Червень-жовтень 2019 р. здійснювала наукове консультування служби діловодства Тараканівського громади (Дубенський район, Рівненська область) щодо документування організаційно-розпорядчої діяльності; підвищення фахової кваліфікації працівників з питань організації загального діловодства; впровадження систем електронного діловодства та електронного документообігу

 

 

 

ПіП викладача

Організація екскурсій

Відвідування театру, музею, органного залу

Гринкевич І.В.

17.12 19. Англомовна екскурсія  «Старе Рівне» Краєзнавчий музей.

 

Коняхін Ю.О.

25 листопада 2019 р. в 21-П групі була проведена екскурсія в Рівненську обласну державну адміністрацію та Рівненську обласну раду, з метою ознайомлення студентів з роботою органів державної влади в області.

 

17.10.19. Похід до кінотеатру Україна (перегляд історичного фільму «Захар Беркут»)

Кристопчук Т.Є.

25-26 жовтня 2019 р. – туристсько-краєзнавча експедиція студентського активу коледжу Прикарпаттям, присвячена життю і творчості І.Я. Франка, з метою поглиблення знань з навчальних дисциплін: "Українська мова"та  "Українська література".

16 грудня 2019 р. студенти відвідали виставу Тернопільського академічного драматичного театру (драматична містерія) "ТАРАС".

 

Лисяк О.М.

17.12.2019.  Екскурсія до Рівненського обласного краєзнавчого музею з 11-П групою.

17.12.2019.  Англомовна екскурсія до Рівненського обласного краєзнавчого музею на тему: «Старе Рівне».

 

20.02.2020 - культпохід до Рівненського академічного українського музично-драматичного театру з 11-П групою.  Вистава «Мартин Боруля»

 

Мазепа О.М.

16.09.2019. Екскурсія для 11-Б групи в Музеї історії коледжу

 

7.11.2019. Відвідування з 11-Б групою Рівненського академічного музично-драматичного театру

 

Сорока М.В.

25-26 жовтня 2019 р. – туристсько-краєзнавча експедиція студентського активу коледжу Прикарпаттям, присвячена життю і творчості І.Я. Франка, з метою поглиблення знань з навчальних дисциплін: "Українська мова"та  "Українська література".

16 грудня 2019 р. студенти відвідали виставу Тернопільського академічного драматичного театру (драматична містерія) "ТАРАС".

 

 Тетяна Кристопчук, д.п.н., доцент, голова циклової комісії гуманітарних дисциплін

ЗВІТ

голови циклової комісії загальноосвітніх дисциплін

До складу циклової комісії загальноосвітніх дисциплін входять 14 викладачів, які володіють сучасними технологіями навчання і мають великий педагогічний досвід та професійний рівень. Це викладачі Гуменюк В.Д. (завідувач відділення загальноосвітньої підготовки), Тригубець Л.Р. (голова циклової комісії), Лебедюк Є.А., Грицик Т.А.,  Петрівська Л.О., Юхимчук Ю.П., Капітула І.К., Шелепенко О.І., Дячук В.П., Бойко Л.А., Лідич В.А., Рафальський О.А., Христянович В.М., Іващук Я.Г. З них 2 кандидати наук, 12 викладачів вищої категорії  та 7 викладачів-методистів. Викладачі фізики, хімії, біології, математики, фізичної культури та захисту Вітчизни вирішують непросте завдання – допомогти вчорашнім школярам адаптуватися до нових вимог і умов, забезпечити базову підготовку для вивчення фахових дисциплін на високому професійному рівні.

Для провадження освітнього процесу в коледжі викладачами створені комплекси навчально-методичного забезпечення, які постійно поновлюються новими методичними матеріалами: конспектами лекцій, лабораторними роботами, електронними презентаціями, навчальними посібниками.

         У 2019-2020  навчальному році викладачі циклової комісії продовжили працювали над науково-методичною проблемою: «Упровадження інновацій в організаційну та навчально-виховну діяльність коледжу». В роботі над науковою проблемою визначили наступні пріоритетні напрямки на поточний навчальний рік:

  • підвищення якості освіти (продовжити системну роботу щодо впровадження в роботу компетентнісний підхід, сучасні інноваційні технології та педагогічні ідеї, перспективний педагогічний досвід);
  • підвищення якості викладання (удосконалювати педагогічну майстерність шляхом поточного та перспективного планування самоосвітньої діяльності;  широко використовувати на практиці інноваційні форми і методи роботи);
  • удосконалення виховного процесу, позааудиторної роботи зі студентами (активізувати діяльність зі збагачення змісту, форм і методів позааудиторної роботи зі студентами, спрямованої на розвиток і активізацію пізнавального інтересу, формування патріотичної особистості).

 Для реалізації науково-методичної проблеми  впродовж поточного  навчального року було проведено 6 засідань циклової комісії, на яких розглядалися такі методичні питання:

  • Розвиток пізнавальної діяльності студентів на заняттях природничих предметів з використанням традиційних та  інноваційних  освітніх технологій (Капітула І.К.). 
  • Самостійна робота, її організація та переваги у процесі викладання фізичного виховання (Рафальський О.А.).
  • Робота здобувачів освіти при кабінетах і лабораторіях коледжу як важливий чинник підготовки висококваліфікованого фахівця (Гуменюк В.Д.).
  • Формування екологічної свідомості студентів при викладанні хімії та біології (Шелепенко О.І.).
  • Використання методу навчальних проектів під час викладання математики (Тригубець Л.Р.).
  • Інтеграція інноваційних елементів та інтерактивних технологій в освітній процес фізичного виховання (Бойко Л.А.).

Ці матеріали знаходять відображення у створенні викладачами методичних розробок з власного досвіду, робочих зошитів, індивідуальних посібників з предметів, які використовуються в освітньому процесі.

Впродовж навчального року викладачі циклової комісії брали участь в таких конференціях та семінарах:

1) Тригубець Л. Р. брала участь у Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Наука, освіта, суспільство: інструменти і механізми сучасного інноваційного розвитку», яка проходила на базі Ніжинського агротехнічного коледжу. Тема доповіді «Математичні знання в системі професійної підготовки студентів економічних спеціальностей» (02.12-06.12.2019)

2) Юхимчук Ю.П. брала участь в VIII регіональній міжвузівській студентській науково-практичній конференції «ПРОБЛЕМИ УКРАНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА: БУЛІНГ. МОБІНГ», ВСП «Рівненський коледж НУБіП України». Стаття «Зупинимо булінг разом» (01.11.2019)

3)Під керівництвом Юхимчук Ю.П. студент 41-ІП групи Трофимчук С. брав участь у: 

  • VI Міжвузівській студентській науково-практичній конференції

 «ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АГРАРНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ», яка проходив на базі ВП НУБіП України «Боярський коледж екології і природних ресурсів». Тези «Трансформація фінансової політики України в умовах глобалізації» (24.10.2019)

  • IV Регіональній науково-практичній конференції «ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК КРАЇНИ: новий курс України», яка проходила на базі ВСП «РК НУБіП України». Стаття «Перспективи української економіки у 2020 році» (24.10.2019)
  • VIII регіональній міжвузівській студентській науково-практичній конференції «ПРОБЛЕМИ УКРАНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА: БУЛІНГ. МОБІНГ», ВСП «Рівненський коледж НУБіП України». Стаття «Профілактика булінгу у студентському середовищі» (01.11.2019)

4) Петрівська Л.О. взяла участь у ІІІ Науково-методичній конференції «Проблеми підготовки фахівців – аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти» м. Кам’янець-Подільський (04.10.2019). Тези «Методика застосування середовища Mathcad для розв’язування задач з дисципліни «Вища математика».

5) Рафальський О.А., Дячук В. П., Бойко Л. А. брали участь в навчальному семінарі з волейболу, який проходив на базі РОІППО 28.01.2020 та в Науково-практичному семінарі «Сучасні підходи до організації та проведення спортивних змагань (на прикладі ігрових видів спорту)» 30.01-31.01.2020 на базі НУБіП.

6) Капітула І.К. брав участь в педагогічних читаннях з виступом «Криза традиційних форм взаємодії навчального закладу і сім’ї» в січні 2020 р.

7) Шелепенко О.І. брав участь в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу захисту МАН, як член журі.

8) Петрівська Л.О., Христянович В.М.  бради участь в онлайнкурсі-практикумі «Професійна розробка електронного освітнього контенту» (13.01-17.02. 2020).

9) Христянович В.М. брав участь у Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку», підготував статтю «Педагогічні основи патріотичного виховання студентської молоді» в грудні 2019 року.

10) Грицик Т. А. брала участь в Міжнародній науково-методичній конференції «Проблеми підготовки фахівців-аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти» в  жовтні 2019 р., м. Кам’янець-Подільський.

В 2019-2020 навчальному році викладачами циклової комісії були проведені 3 відкриті заняття:

1) Капітула І. К. з біології на тему «Генетика. Закони Менделя» в 11-П групі 19.02.2020;

2) Грицик Т.А. з фізики на тему «Змінний струм. Генератори змінного струму» в 11-ІП групі 21.02.2020;

3) Бойко Л. А. з фізичного виховання на тему «Вивчити комплекс акробатичної гімнастики. Формувати силу в підтягуванні та згинання рук в упорі лежачи. Повторити техніку виконання вправ на тренажерах» в 21-Ф групі 11.11.2019.

4) 11.03.2020 відкрите заняття провів Христяновича В.М. в 11-Ф групі. Тема заняття «Малокаліберна і пневматична гвинтівки. Загальна будова та їх характеристика» Ще 2 відкритих заняття заплановані на тиждень дисциплін.

В поточному навчальному році викладачами циклової комісії були проведені такі виховні та позааудиторні заходи:

  • Капітула І.К., Андрійчук С.В. – відкрита виховна година «Снід – чума 20 століття» в 21-Д групі.
  • Під керівництвом Капітули І. К. та Бурячинської Л. В. студенти 21-Д групи брали участь в Обласному екологічному квесті, де зайняли 1 місце.
  • Бойко Л.А., Юхимчук Ю.П. – відкрита виховна година «Стоп булінг» в 41-ІП, 42-ІП групах та організована зустріч з лікарем обласного центру «Здоров’я» до Міжнародного дня боротьби за СНіДом.
  • Шелепенко О.І., Капітула І.К. – конкурс композицій з квітів, овочів та фруктів «Артагрофест-2019» для студентів І курсу.
  • Викладачами фізичної культури на базі коледжу було проведено легкоатлетичний крос, спартакіаду загальноосвітнього відділення до Міжнародного дня студентського спорту, змагання з гирьового спорту, змагання з настільного тенісу.
  • Підготовлені викладачами фізичної культури команди брали участь в таких змаганнях: першість м. Рівне – баскетбол, баскетбол 3х3 (Бойко Л.А.), шахи, шашки (Христянович В.М.), легкоатлетичний крос (Рафальський О.А.). Першість області – волейбол (дівчата), волейбол (юнаки), гирьовий спорт, настільний теніс (Рафальський О.А., Ковальова Т.М., Лідич В.А.)
  • Викладачем Христяновичем В.М. на базі коледжу були організовані турніри для викладачів та студентів: шашки-шахи та стрільба серед викладачів до Дня фізичної культури та спорту; до Дня Захисника України і до Дня Збройних сил України.

На конкурс «Педагогічний Оскар» у 2019 році від циклової комісії було представлено дві роботи:

  • Електронний навчальний посібник «Біологія». Укладачі: Капітула І.К., Шелепенко О.І.;
  • Теорія ймовірностей. Навчально-практичний посібник для здобувачів освіти ОКР «молодший спеціаліст» спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення в номінації «Сучасний навчально-методичний посібник» Укладач: Петрівська Л.О.

На Виставку педагогічного досвіду і творчості молоді коледжу у 2019 році викладачами циклової комісії було підготовлено 11 робіт:

  1. 1. Розвиток навчальних інтересів студентів у процесі вивчення фізики. Укладач: Тищук Л.В.
  2. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час викладання дисциплін «Вища математика» і «Математика». Укладач: Петрівська Л.О.
  3. Самостійна робота, її організація та переваги у процесі викладання фізичного виховання. Укладач: Бойко Л. А.
  4. Методика проведення самостійних занять з фізичного виховання. Укладач: Лідич В. А.
  5. 5. Фінська школа: як працює одна з найкращих систем освіти. Укладачі: Тригубець Л. Р., Юхимчук Ю. П.
  6. Біологія. Навчальний посібник. Укладач: Капітула І. К.
  7. Вища математика. Навчальний посібник для підготовки фахівців ОРК «молодший спеціаліст» зі спеціальностей 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Укладач: Тригубець Л. Р.
  8. Теорія ймовірностей. Навчальний посібник. Укладач: Петрівська Л. О.
  9. Фізика. Тестова перевірка знань з тем «Основи кінематики», «Робота і потужність. Закони збереження в механіці», «Основи динаміки». Укладач: Тищук Л.В.
  10. Методика проведення контролю засвоєння знань з предмету «Хімія». Укладачі: Капітула І.К., Шелепенко О. І.
  11. Хімія. Робочий зошит для лабораторних робіт для спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія. Укладачі: Капітула І.К., Шелепенко О. І.

      На конкурс «Лідер коледжівської освіти» від циклової комісії загальноосвітніх дисциплін представлені такі роботи:

  1. Звіт про роботу циклової комісії загальноосвітніх дисциплін.

Тригубець Л. Р.

  1. Звіт завідувача відділення загальноосвітньої підготовки за 2018-2019 н.р. Гуменюк В.Д.
  2. Використання передових технологій виховного процесу як умови для повноцінного розвитку здобувачів освіти з постійною потребою в самореалізації та самовдосконалення (досвід роботи куратора групи). Юхимчук Ю. П.
  3. Звіт про роботу кабінету «Захист Вітчизни». Христянович В. М.
  4. Звіт про роботу студентського предметного гуртка з фізики «Ейнштейни». Тищук Л.В.

Викладачі циклової комісії  Юхимчук Ю.П. перемогла у конкурсі «Лідер коледжівської освіти» у номінації «Куратор – лідер коледжівської освіти»; Христянович В.М. – у номінації  «Завідувач кабінетом – лідер коледжівської освіти».

На даний час викладачі циклової комісії працюють над підготовкою нових навчальних посібників, методичних розробок, які будуть представлені на виставці педагогічного досвіду в травні 2020 року.

Лариса Тригубець, голова циклової комісії загальноосвітніх дисциплін