20 вересня 2019
Серед найголовніших пріоритетів діяльності Міністерства освіти і науки України є створення рівних умов для навчання та доступу до освіти для різних категорій здобувачів освіти, інклюзивного, безпечного та безбар’єрного освітнього середовища, створення сприятливих умов для подальшого розвитку інклюзивної освіти в Україні.
Саме із цією метою було розроблено навчальний посібник «Інклюзивна освіта», який буде спрямовано для вивчення студентам закладів вищої педагогічної освіти і слухачам системи післядипломної педагогічної освіти. У навчальному посібнику розкрито концептуальні засади інклюзивної освіти, міжнародне і національне законодавство з розвитку інклюзивної освіти, зарубіжний досвід впровадження інклюзивної освіти, державно-громадське управління інклюзивною освітою тощо.
Останній розділ навчального посібника присвячений підготовці майбутніх педагогів з оволодіння знаннями й уміннями щодо технологій організації освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами. У навчальному посібнику розміщено словник термінів і понять, які стосуються інклюзивної освіти, а також додатки, таблиці та схеми, які покликані допомогти у засвоєнні матеріалу.
Електронний варіант посібника – у вільному доступі за посиланням, а також на сайті коледжу у розділі Електронна бібліотека https://drive.google.com/drive/folders/1MiQlX0n9WlLoEdtGUO21WAmhw-d_yl2u.
Людмила Бурячинська, завідувач БІЦ