23 березня 2019
У практиці вищої школи важливого значення для забезпечення результативності освітньої діяльності студентів набуває формування професійної мотивації. Студенти краще вивчають дисципліну, коли розуміють, що знання, отримані на заняттях, знадобляться їм в майбутній професійній діяльності. Це стосується спецдисциплін, де студенти здобувають ази своєї професії. Але і при вивченні дисциплін математичного циклу теж є можливості для активізації професійної мотивації. Так, в рамках тижня загальноосвітніх дисциплін 21.03.2019 в коледжі проводився конкурс проектів «Математика в моїй майбутній професії» серед студентів першого курсу.
Захисту проектів передувала велика пошукова робота, результатами якої cтали різноманітні плакати, моделі та презентації.
Найбільшою кількістю балів журі оцінило захист проекту студентами 11-Д групи, які й посіли перше місце. Другими були студенти 11-Ф групи, на третьому місці – студенти 11-Ю групи.
Переймаючись питанням, яку роль відіграє математика в майбутній професії, наші студенти повинні розуміти, що вона буде скрізь, куди б вони не ступили. Самостійно або ж в симбіозі з іншими науками вона утворює фундамент для нових звершень.
Вітаємо переможців, бажаємо подальших творчих успіхів!
Лариса Тригубець, голова циклової комісії загальноосвітніх дисциплін