29 серпня 2018 року відбулося чергове засідання педагогічної ради Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України».
Після обрання секретаря педради на 2018-2019 навчальний рік, затвердження порядку денного та регламенту роботи директор коледжу, заслужений працівник освіти України Корсун Я. П., презентував досягнення та перспективи розвитку коледжу на 2018-2019 навчальний рік. Заступник директора з навчальної роботи Царук В. Ю. підвів підсумки роботи колективу коледжу за ІІ семестр 2017-2018 н. р. Четверте питання порядку денного, що його розглянули на засіданні педагогічної ради, стало питання готовності навчально-матеріальної бази коледжу до нового навчального року. З доповіддю про це виступив Ковальчук С. В., заступник директора з адміністративно-господарської роботи. Качановський О. І., відповідальний секретар приймальної комісії, звернув увагу членів педагогічної ради на організацію і проведення вступної кампанії 2018 року. Царук В. Ю.,заступник директора з навчальної роботи, ознайомив присутніх з організацією освітнього процесу в коледжі та педагогічним навантаженням на 2018-2019 навчальний рік. З доповіддю про підсумки проведення конкурсу «Лідер коледжівської освіти» виступила Балдич Л. В., методист коледжу.
Наступні питання, що їх розглянули на засіданні педагогічної ради, були присвячені фінансовому стану коледжу (доповідала Черначук-Семенишина О. В., головний бухгалтер), стипендіальному забезпеченню за результатами сесії та вступної кампанії (доповідав Талімончук О.Г., заступник директора з виховної роботи), результатам вступу випускників коледжу за ступеневою освітою у Базовий університет (доповідав Кондюк С.М., інженер-програміст ЄДЕБО), обвалу гуртожитку у Новочорторийському державному аграрному технікумі (доповідав Царук В.Ю., заступник директора з навчальної роботи), зміцненню роботи матеріально-технічної бази комп’ютерно-інформаційного центру (доповідала Якимчук І.О., завідувач відділення програмування), розгляду та затвердженню планів роботи педагогічної та методичної ради на 2018-2019 навчальний рік (доповідав Царук В.Ю., заступник директора з навчальної роботи).
Педагогічна рада відкритим голосуванням ухвалила наступні рішення:
1. Результати успішності та відвідування студентів за ІІ семестр 2017/2018 навчального року обговорити на зборах відділень за участю представників адміністрації. Відповідальні: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи, Гулюк С. І., Гуменюк В. Д., Мартинова І. М., Люльчик В. О., Якимчук І. О., завідувачі відділень. Термін виконання: до 1 жовтня 2018 року.
2. Продовжити контроль за відвідуванням навчальних занять студентами. Відповідальні: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи, Гулюк С. І., Гуменюк В. Д., Мартинова І. М., Люльчик В. О., Якимчук І. О., завідувачі відділень.
3. Прийняти новий набір студентів коледжу до студентської профспілкової організації. Відповідальні: Шелепенко О. І., голова студентського профкому. Термін виконання: до 31.09.2018.
4. Звернутися до експертно-проектної організації на предмет дослідження технічного стану будівлі гуртожитку №1. Відповідальний: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР.
Термін виконання: до 10.09.2018.
5. Ліміт стипендіатів для студентів нового набору встановити у діапазоні від 40% до 45% фактичної кількості студентів денної форми навчання, які навчаються за державним замовленням на певному відділенні, курсі, за певною спеціальністю (напрямом підготовки) на підставі конкурсного бала, здобутого під час вступу до коледжу. До 01.09.2018 скласти рейтингові списки студентів нового набору, які навчаються за державним замовленням. Відповідальні: Качановський О. І., відповідальний секретар приймальної комісії, Конончук О. М., секретар стипендіальної комісії, куратори навчальних груп. Термін виконання: до 03.09.2018.
6. Покращити профорієнтаційну роботу по вступу випускників коледжу в Національний університет біоресурсів і природокористування України, денної та міжкафедральну навчальну лабораторію ВСП «Рівненський коледж НУБіП України» заочної форм навчання. Відповідальні: завідувачі відділень, куратори випускних груп. Термін виконання: впродовж навчального року.
7. Підготувати необхідні документи для замовлення студентських квитків студентам нового набору. Відповідальні: куратори груп нового набору. Термін виконання: до 10.09.2018.
8. Привести у відповідність до вимог згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 09.07.2018. № 1/9-434 навчально-методичне забезпечення та робочі програми навчальних дисциплін. Відповідальні: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи; Балдич Л.В., методист коледжу; Павленко О.І., Олійник Г.А., Маляр О.П., Тригубець Л.Р., Чорнобрива О.В., Русіна Н.Г., Матвійчук Т.А., голови циклових комісій. Термін виконання: до 10.09.2018.
9. Провести у 2018-2019 н. р. конкурс «Лідер коледжівської освіти». Відповідальні: Царук В.Ю., заст. директора, Балдич Л.В., методист коледжу. Термін виконання: до 23.08.2019.
10. Активізувати роботу при кабінетах і лабораторіях коледжу. Заслухати звіт про роботу завідувачів кабінетів і лабораторій на методичній раді коледжу. Відповідальні: Качановський О.І., заступник директора з виробничої роботи; Балдич Л.В., методист коледжу; Павленко О.І., Олійник Г.А., Маляр О.П., Тригубець Л.Р., Чорнобрива О.В., Русіна Н.Г., Матвійчук Т.А., голови циклових комісій. Термін виконання: до 20.01.2019.
11. Затвердити освітні програми профільної середньої освіти зі спеціальностей (зі спеціалізацій): Облік і оподаткування; Фінанси, банківська справа та страхування; Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; Право; Інженерія програмного забезпечення; Геодезія та землеустрій; Будівництво та цивільна інженерія (Будівництво та експлуатація будівель і споруд; Опорядження будівель і споруд та будівельний дизайн). Термін виконання: до 01.09.2018.
12. Затвердити плани роботи педагогічної ради та методичної ради коледжу на 2018-2019 навчальний рік. Відповідальний: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи. Термін виконання: до 01.09.2018.
13. Затвердити педагогічне навантаження викладачам коледжу на 2018-2019 навчальний рік та погодити з профспілкової організацією коледжу. Відповідальний: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи. Термін виконання: до 01.09.2018.
14. Здійснити освітлення спортивного майданчика на території коледжу. Відповідальний: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Дячук В. П., керівник фізичного виховання. Термін виконання: листопад-грудень 2018.
15. Продовжити заміну старої каналізаційної мережі на нову, а також заміну застарілого сантехнічного обладнання на нове. Відповідальний: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками, Черначук-Семенишина О. В., головний бухгалтер. Термін виконання: впродовж навчального року.
16. Наповнити новими меблями гуртожиток № 1, № 2. Відповідальний: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками, Черначук-Семенишина О. В., головний бухгалтер. Термін виконання: постійно.
17. Закупити штори до актової зали навчального корпусу. Відповідальні: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками. Термін виконання: до 31.12.2018.
18. Виготовити нові підставки (стенди) для захисту дипломних проектів. Відповідальні: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Качановський О. І., заступник директора з виробничої роботи, Люльчик В. О., завідувач технічного відділення. Термін виконання: до 01.06.2019.
19. Продовжувати заміну звичайних електричних лампочок на енергозберігаючі. Відповідальні: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками, завідувачі кабінетами. Термін виконання: постійно.
20. Звіт про фінансовий стан коледжу станом на 28.08.2018 взяти до уваги.
21. Продовжити роботу щодо погашення дебіторської заборгованості за навчання студентів, які були відраховані у 2015-2017 н. р. Відповідальні: Мельниченко П. П., юрисконсульт, Царук М. Ю., провідний бухгалтер. Термін виконання: постійно.
22. Здійснювати поселення студентів у гуртожитки коледжу на весь період навчання. Не допускати самовільного переселення в інші кімнати. Відповідальні: Талімончук О.Г., заступник директора з виховної роботи, Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками, Садовська О.А., вихователь гуртожитку № 2.Термін виконання: постійно.
23. Здійснювати відшкодування заподіяних збитків мешканцями гуртожитків за рахунок винних осіб. Відповідальні: Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками, Садовська О.А., вихователь гуртожитку № 2. Термін виконання: постійно.
24. Встановити термінал для здійснення проплат за навчання та проживання в гуртожитку студентами коледжу. Відповідальні: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Черначук-Семенишина О.В., головний бухгалтер. Термін виконання: до 01.01.2019.
25. Інформацію директора коледжу Корсуна Я. П. про досягнення та перспективи розвитку колективу коледжу на 2018-2019 навчальний рік взяти до уваги.
Оксана Маляр, секретар педагогічної ради