22 липня 2018
На цьому наголосила директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік під час прес-конференції, що відбулася 19 липня 2018 року в приміщенні МОН України, - інформує прес-служба Міносвіти.
«Кожна подана електронна заява має певний статус – він змінюється після її обробки приймальними комісіями. Вступникам треба обов’язково переглядати статуси в електронних кабінетах. Наразі потрібно звернути особливу увагу на статус «Потребує уточнення вступником». Він означає, що виш прийняв заяву до розгляду, але є дані, які треба уточнити. Що це саме за дані – вказує сам університет. Це можуть бути неправильно завантажені скан-копії документів, неповна контактна інформація тощо», – зазначила Оксана Бєлік.
Вона зауважила, що зараз в системі 9 тис заяв, які потребують уточнення. Таким вступникам потрібно звернутися до закладу, що виявив неточності, й надати необхідну інформацію. Всі контакти приймальних комісій є в електронних кабінетах, у конкурсних пропозиціях.
Окремо очільниця Інфоресурсу відзначила ті статуси, на які вступникам треба буде звернути увагу після 1 серпня – коли відбудеться розподіл місць держзамовлення.
Так, статус «Рекомендовано до зарахування» з’явиться в тих вступників, які пройдуть конкурсний відбір та отримають рекомендації до зарахування. В такому разі вступнику потрібно буде до 18-ї години 6 серпня подати оригінали документів до приймальної комісії вишу.
Після цього статус заяви має змінитись на «Включено до наказу» – тобто вступника зараховано на навчання до закладу вищої освіти. Якщо цього не сталось, йому потрібно звернутися до приймальної комісії.
Джерело: https://mon.gov.ua/