08 травня 2018
27 квітня на сайті клубу «Моя маленька Батьківщина» ВСП «Рівненський коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України» відбулася Інтернет-конференція «Світ аграрних професій: історія, сучасність, майбутнє».
Зазначимо, що в конференції взяли участь 93 учасника з 10 навчальних закладів.
№ п/п | Назва навчального закладу | Кількість робіт (тез) | викладачів | студентів |
1 | ВП НУБіП України «Немішаївський агротехнічний коледж» | 9 | 6 | 10 |
2 | Відокремлений підрозділ «Костянтинівський технікум Луганського національного аграрного університету» | 9 | 2 | 4 |
3 | ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний коледж ім. Є.Храпливого» | 3 | 5 | 6 |
4 | Відокремлений структурний підрозділ «Ногайський коледж Таврійського державного агротехнологічного університету» | 6 | 3 | 7 |
5 | Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету | 3 | 1 | 3 |
6 | Немирівський коледж будівництва та архітектури Вінницького національного аграрного університету | 2 | 2 | 3 |
7 | Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Ніжинський агротехнічний коледж» | 3 | 2 | 3 |
8 | Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут» | 1 | 1 | 1 |
9 | ВП НУБіП України Бережанський агротехнічний коледж | 1 | 1 | 1 |
10 | ВСП РК НУБІП України | 22 | 12 | 20 |
Всього | 59 | 35 | 58 |
У своїх тезах учасники представили різні історичні витоки аграрних професій (бухгалтерський облік, меліорація, енергетика, землевпорядкування, електромашинобудуваннятощо), ознайомили з видатними особистостями різних сфер (І. Шер, О. Байсхайм, М.О. Доліво-Добровольський, С. Джобс, М. Пильчиков та інші), сучасними аспектами професій та новими технологіями. Окремою темою дискусії стала проблема децентралізації в Україні так і вивчення зарубіжного досвіду. Четверта секція конференції «Партнерство науки і бізнесу» зібрала ряд статей про співпрацю навчальних закладів із підприємствами, бізнес структурами. Окремо можна відзначити цікаві роботи, що були присвячені виробничій та навчальній практиці у вищих навчальних закладах.
Спираючись на здобутки минулорічних конференцій, ми, ініціатори та організатори Інтернет-конференції, впевнені, що віртуальний дискусійний простір конференції створив реальну платформу для системної роботи викладачів, студентів у напряму розвитку аграрних професій.
За матеріалами конференції було сформовано збірник матеріалів та сертифікати учасників.
Неля Русіна, голова циклової комісії землевпорядних дисциплін