Заняття на виробництві

Економічне відділення

26 березня 2018

26 березня 2018 року студенти  21-К групи економічного відділення спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з  метою вивчення оптових підприємств для вивчення програмного матеріалу з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» під керівництвом Мартинової Ірини Миколаївни та куратора групи Лисяк Оксани Миколаївни відвідали один з найпопулярніших торгових центрів в світі «МЕТРО».

METRO Cash & Carry (в Україні ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна») — мережа магазинів професійної оптової торгівлі на засадах самообслуговування у Європі, Азії та Африці. Центри оптової торгівлі METRO та MAKRO пропонують асортимент до 30 000 продовольчих та непродовольчих товарів.

Термін «cash & carry» (англ.) означає «плати готівкою і забирай товар сам». Магазини «METRO Cash & Carry», що працюють за цією концепцією, обслуговують клієнтів, які купують товари для задоволення своїх бізнес-потреб. До них відносяться приватні підприємці та юридичні установи. Для того, щоб увійти до магазину «METRO Cash & Carry» та придбати в ньому товар треба мати «карту клієнта», що видається компанією безкоштовно на основі офіційних документів.

Всіх клієнтів компанія поділяє на три групи:

  • HoReCa — готелі, ресторани та інші заклади громадського харчування;
  • представники роздрібної торгівлі — невеликі магазинчики, кіоски;
  • офіси та сервісні компанії — підприємці, органи державної влади та інші організації.

 

 

Під час екскурсії  ознайомились з різноманітним асортиментом продовольчих та непродовольчих товарів, робою персоналу різних відділів.

Такі події є дуже корисними та інформативними для студентів цієї спеціальності, так, як є безцінним досвідом у світі оптової торгівлі та підприємництва.

Студенти мали можливість на власні очі побачити, як професіонали виконують свою справу, а саме підготовку до реалізації продукції в рибному та м’ясному відділах.

Дізналися про те, що є безліч акцій, на які вказують червоні цінники на товарах. Також існують відділи, де клієнтам пропонують товар за зниженими цінами.

Усі студенти отримали безліч позитивних емоцій.

Щиро вдячні адміністрації торгового центру за проведену екскурсію та цікаві знання про роботу підприємства.

 Інна Ковальчук, Софія Мазур, Інна Кичан, студентки 21-К групи