Розвиток творчого потенціалу студентів у процесі гурткової роботи.

Коледж

07 лютого 2018

06 лютого 2018 р. відбулося засідання методичної ради. Основним питанням, яке розглядалося на методичній раді було питання «Робота студентів у наукових та предметних гуртках як фактор розвитку творчого потенціалу і важливий чинник підготовки висококваліфікованого фахівця».

На засіданні були заслухані звіти керівників гуртків, які братимуть участь у конкурсі «Лідер коледжівської освіти». Викладачі підготували презентації, у яких висвітлили свою роботу зі студентами за І семестр 2017-2018 н. р. відповідно до затвердженого плану заходів роботи гуртків. Були заслухані звіти керівників 14 гуртків, які братимуть участь у конкурсі:

  1. Шаперчука Степана Віталійовича, керівника гуртка «Технолог»;
  2. Масло Ольги Андріївни, керівника гуртка «Дизайнер»;
  3. Маляр Оксани Петрівни, керівника гуртка «Language Club»;
  4. Сороки Мирослави Василівни, керівника гуртка «Рідне слово»;
  5. Борковської Галини Василівни, керівника гуртка «Портфель»;
  6. Гулюк Юлії Сергіївни, керівника гуртка «Фінансист»;
  7. Малимон Стефанії Стефанівни, керівника гуртка «Джерело»;
  8. Кийко Нелі Миколаївни, керівника гуртка «Наш консультант»;
  9. Капітули Ігоря Карповича, керівника гуртка «Наука і природа»;
  10. Христяновича Володимира Миколайовича, керівника гуртка «Влучний стрілець»;
  11. Юпаткіної Наталії Ярославівни, керівника гуртка «Програміст»
  12. Присяжнюк Олени Вікторівни, керівника гуртка «Веб-майстер»;
  13. Лук’янчук Світлани Василівни, керівника гуртка «Соціолог»;
  14. Ільїна Вадима Анатолійовича, керівника гуртка Навчальної юридичної консультації.

Також методист коледжу Балдич Л. В. окреслила основні напрями діяльності гуртків, на яких необхідно керівникам сконцентрувати увагу у ІІ семестрі 2017-2018 н. р.:

  1. Зв'язок гурткової роботи з виробництвом, діяльністю профільних установ і організацій.
  2. Прикладна діяльність гуртків, практичний аспект їх роботи.
  3. Проведення екскурсій професійного спрямування з метою посилення мотивації студентів до оволодіння обрано спеціальністю.
  4. Створення електронних ресурсів для комунікації гуртківців між зацікавленими сторонами.
  5. Співпраця різних гуртків, пошук спільних проектів, виконання спільних дослідницьких завдань.
  6. Профорієнтаційний аспект діяльності гуртків, залучення учнів шкіл до заходів і дослідницьких проектів, які проводять гуртківці.

Людмила Балдич, методист коледжу