Музей історії закладу створювався до чергової річниці з дня заснування. Ініціатором створення музею був Корсун Ярослав Петрович.

Ідею створення підтримав весь педагогічний колектив коледжу. Тому з перших днів усі викладачі активно долучались до збору відповідних матеріалів.

Для більш конструктивної роботи було створено ряд пошукових груп. Завданням однієї із них була робота з архівними матеріалами. У закладі є архівні фонди. Основними джерелами інформації стали книги наказів директорів, починаючи з 1956 р., особові справи викладачів та працівників. Була також, організована робота з фондами обласного архіву. Уся інформація, яка була зібрана у такий спосіб, дала можливість встановити точну дату створення, основні віхи розвитку закладу. Шляхом пошуку в архівах вдалось відтворити інформацію про викладачів, які працювали у різні періоди, назвати приблизну цифру випускників закладу за весь період. Назвати, коли і як змінювалась назва, запроваджувались нові спеціальності, де студенти проходили навчальну практику, як проводи дозвілля, з ким організовувались зустрічі. Тобто, робота з архівними матеріалами – це був один із базових напрямків у процесі створення.

Інша група викладачів мала встановити контакт із ветеранами закладу. У такий спосіб вдалось поспілкуватись та отримати безцінну інформацію практично з усіма викладачами, що раніше працювали. В ході цієї роботи була зібрана велика кількість фото документів, які нині містяться на стендах музею. Важливим джерелом стали особисті альбоми викладачів. Іноді траплялось так, що інформація із них ставала базовою для створення окремих стендів. Ветерани віддавали особисті речі, навчальні прилади, дипломні роботи, макети, які є в експозиції музею. Також, цінною була інформація про традиції у закладі, зустрічі студентів із відомими людьми, дозвілля студентів, конкурси та спортивні змагання.

Ще однією ланкою роботи була робота із друкованими засобами інформації. У такий спосіб вдалось встановити де, коли, за яких обставин згадувався навчальний заклад.

Важливим напрямком роботи був аналіз отриманої інформації. Під час створення музею були напрацьовані відповідні критерії. У роботі з архівними документами важливим було встановити автентичність, цінність отриманої інформації, хронологію, імена, власні назви. Під час відбору фотографій важливим було встановити осіб, які на ній зображені, дисципліну та приблизний час проведення. Головною умовами відбору фотодокументів стали: обов’язкова присутність викладача, студентів, наявність приладів, засобів ТЗН, динаміка. Тому, кожна із таких фотографій відображає навчальний процес минулих років, а також висвітлює специфіку викладання дисципліни. У процесі пошуку матеріалів експозиції важливим було відшукати речі, прилади, книги, інші засоби навчання минулих років, аби передати атмосферу навчання. Частково це вдалось зробити, однак робота у цьому напрямку ще триває.

Усі стенди у музеї є тематичними і відображають конкретний період історії закладу. В основі розташування – проблемно-хронологічний принцип. Стенди розташовані по периметру кімнати за годинниковою стрілкою. Усіх стендів є 17. Матеріали експозиції розміщенні у 6 вітринах, трьох подіумах та чотирьох партах. Це переважно архівні документи, прилади,  навчальна література, нагороди, альбоми, газети. Суттєво доповнюють експозицію музею два тематичних турнікети. Один висвітлює інформацію про викладачів і наповнений переважно фотографіями, інший містить короткі біографічні дані найбільш успішних випускників коледжу. 

До 50-річного ювілею закладу була створена книга «Історія звершення особистості». Це була праця всього колективу закладу, яка суттєво допомогла у процесі створення. До 60-річного була видана книга про випускників, яка стала основою для створення турнікету про випускників.

Назва «Музей історії коледжу» є максимально загальною із розрахунку на майбутні зміни.

Музей історії коледжу почав діяти з 01 вересня 2013 року.