Засідання адміністративної ради коледжу

Коледж

03 січня 2018

      03 січня 2018 р. відбулося перше у новому році засідання адміністративної ради коледжу. Як зазначив директор коледжу, Корсун Я. П., перш за все педагогічним працівникам коледжу необхідно приділити увагу ліквідації заборгованості студентами. До 15 січня 2018 р. навчальна частина має підготувати звіт за результатами освітньої діяльності коледжу у І семестрі 2017-2018 н. р.

Як повідомила головний бухгалтер коледжу, Черначук-Семенишина О. В., з 01 січня 2018 р. зросла мінімальна заробітна плата – до 3723 грн. на місяць, та перший тарифний розряд – до 1762 грн. Відповідно буде скорегована зарплата співробітників коледжу. Разом з тим збільшуються тарифи на електропостачання та воду. Збільшився розмір академічної стипендії, тому буде збільшено вартість проживання у гуртожитках коледжу до 390 грн. на місяць.

Талімончук О. Г., заступник директора з виховної роботи, зачитав пропозиції щодо покращення житлово-побутових умов у гуртожитках коледжу. Пропозиції були обговорено, доповнено рекомендаціями щодо посилення відеонагляду та ухвалено рішення затвердити їх на спільному засіданні профспілкового комітету працівників коледжу та студентської профспілки.

Підбиваючи підсумки, директор коледжу, Корсун Я. П., дав ряд доручень. Заступникам директора і головному бухгалтеру – підготувати інформацію для звіту директора перед адміністрацією базового навчального закладу. Ковальчуку С. В., заступнику директора АГР, – завершити роботи щодо отримання кадастрового номера земельної ділянки коледжу.

Балдич Л.В., секретар адміністративної ради коледжу