Нове навчання: Принципи та моделі педагогіки/New Learning: Principles and Patterns of Pedagogy

https://ru.coursera.org/learn/newlearning

Освіта переходить у стан постійного переходу - від традиційних архітектур і практик до нових екологічних викладання та навчання під впливом величезних соціальних та технологічних змін сучасності. Які зміни відбуваються сьогодні на робочих місцях, у громадському житті та повсюдному житті громади? Які їх дослідження для освіти? Які можливості наслідки сучасних соціальних перетворень на викладання та навчання - в тому числі в галузях технологій, засобах масової інформації, глобалізації, різноманітності, зміні форм роботи в «суспільстві знань» та , в цих контекстах, зміні потреби та чутливості учнів? Цей курс досліджує три педагогічні парадигми: « дидактичне » , «автентичне » та « трансформаційне » навчання. Потрібна історична перспектива для того, щоб змінити сучасні виміри того, що ми називаємо «новим навчанням».

Цифрова інформаційна грамотність/Digital Information Literacy

https://ru.coursera.org/learn/digital-information-literacy

Цифровий артефакт – це об'єкт, який представляє навчання. В умовах сучасного освітнього ландшафту все більше курсів вимагають візуального предмета, на відміну від «традиційного» завдання чи проекту. У нас є безліч безкоштовних інструментів та програмного забезпечення. Цей онлайн-курс дає поради, пропозиції та стратегії для створення цікавого цифрового артефакту на обраних інтуїтивно зрозумілих платформах.

У цьому курсі ви навчитеся ідентифікувати та визначати цифровий артефакт, щоб створити інфографіку, слайд-шоу, веб-сайт чи відео. Читайте також про найкращі практики в галузі цифрових медіа та про ліцензування Creative Commons та посилання на ваші джерела. Оцінки завершують кожен навчальний модуль, щоб оцінити ваше розуміння, а також рецензовані завдання для виховання почуття спільності через навчання.

ДУ «НМЦ В та ФПО»

Онлайн-курс «Створення сайту на WordPress»

https://nmcbook.com.ua/

Академія Хана

Методи навчання

https://ru.khanacademy.org/math/probability/study-design-a1

Щоб зробити правильні висновки, необхідно правильно організувати збір даних. Процес збору даних можна складати з побудови вибору, спостереження, запитів та експериментів.