ЗМІСТ

1. Інструментарій для роботи з медіаінформацією.

1.1. Створення мультимедійних медіаресурсів.

1.1.1. Візуальне представлення та створення цифрових об’єктів, мультимедійних презентацій.

1.1.2. Створення різних типів зображень та графічних елементів у друкованих та цифрових проектах.

1.1.3. Створення звукової інформації  з дотриманням звукового дизайну для успішно інтегрування звуків в інтерактивні засоби навчання – аудіоматеріали.

1.1.4. Створення аудіовізуальними інструментами відеоматеріалів для трансформації в освітню діяльність.

1.1.5. Створення якісних ЕКНМЗ дисципліни з дотриманням формату. 

1.2. Застосування існуючих медіаресурсів в освітньому процесі.

1.2.1. Відеоконференції для проведення онлайн занять з відтворенням медіаресурсів.

1.2.2. Застосування професійних медіаресурсів як джерела навчальних матеріалів.

1.2.3. Хмарні сервіси та застосування їх на практиці.

1.2.4. Застосування мультимедіа для роботи з віртуальними консультаціями, турами, лабораторіями та використання їх в освітньому процесі.

2. Методика використання медіа.

2.1. Добір медіаресурсів та сервісів.

2.1.1. Пошук та упорядкування інформації з використанням відкритих засобів управління даними відповідно до дидактичних завдань, верифікація в Інтернеті.

2.1.2. Визначення дидактичних властивостей, добір медіаресурсів для індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти.

2.1.3. Добір медіаресурсів для самостійної роботи здобувачів освіти.

2.1.4. Використання медіаресурсів під час проведення різних видів занять на різних етапах заняття.

2.1.5. Добір навчальних програм неформальної освіти для навчання здобувачів освіти.

2.2. Визначення та постановка задачі зі створення медіаресурсів та подальшого використання.

2.2.1. Стратегії та процедури критичного мислення, постановка задачі та ухвалення рішення.

2.2.2. Етичне використання мультимедіа, медіаресурсів, способів створення візуально переконливих цифрових артефактівв освітньому процесі.

2.2.3. Використання створених медіаресурсів залежно від типу заняття.