Педагогічна рада ВСП «РК НУБіП України»

Групи загальноосвітньої підготовки Коледж

18 жовтня 2018

17 жовтня 2018 року відбулося чергове засідання педагогічної ради Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України».

Після затвердження порядку денного та регламенту роботи директор коледжу, заслужений працівник освіти України Корсун Я. П., поінформував членів педагогічної ради про діяльність колективу коледжу за період з 29.08.2018 по 17.10.2018. Третє питання порядку денного, що його розглянули на засіданні педагогічної ради, стало питання ролі військово-патріотичного виховання студентів у формуванні громадянина – патріота України. З доповіддю про це виступив Христянович В. М., викладач «Захисту Вітчизни». Вихователь гуртожитку № 2 Садовська О. А. звернула увагу присутніх на організацію дозвіллєвої діяльності в умовах гуртожитку. Члени педагогічної ради заслухали звіт голови циклової комісії будівельних дисциплін Сасовського Т. А. Співдоповідач Олійник Г. А., голова циклової комісії економічних дисциплін, проаналізуваламетодичне та інформаційно-комунікаційне забезпечення викладання будівельних дисциплін та ознайомила педагогічний колектив з результатами анкетування, яке проводилося серед студентів спеціальностей 5.06010101 Будівництво та експлуатація будівель і споруд та 5.06010115 Опорядження будівель і споруд та будівельний дизайн.

Наступні питання, що їх розглянули на засіданні педагогічної ради, були присвячені  Умовам прийому до ВНЗ у 2019 році на ОКР «молодший спеціаліст» та ОС «бакалавр» (доповідав Качановський О. І., відповідальний секретар приймальної комісії),  затвердженню ліцензійних справ зі спеціальностей 071 Облік і оподаткування, 081 Право, 121 Інженерія програмного забезпечення, 193 Геодезія та землеустрій (доповідав Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи), Державній підсумковій атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання (доповідав Гуменюк В.Д., завідувач відділення загальноосвітньої підготовки), стану ліквідації деформації (тріщини) на будівлі гуртожитку (доповідав Ковальчук С.В., заступник директора з адміністративно-господарської роботи).

Педагогічна рада відкритим голосуванням ухвалила наступні рішення:

1. Продовжувати роботу по військово-патріотичному вихованню молоді, впроваджувати нові прогресивні методи виховання студентів. Відповідальний: Христянович В. М., викладач дисципліни «Захист Вітчизни», куратори навчальних груп. Термін виконання: постійно.

2. Підтримувати тісні зв’язки з громадськими, військовими, ветеранськими організаціями, запрошувати представників цих організацій на урочисті збори, вечори пам'яті і вшанування ветеранів Великої Вітчизняної війни. Відповідальний: Талімончук О. Г., заступник директора з виховної роботи, Христянович В. М., викладач дисципліни «Захист Вітчизни». Термін виконання: постійно.

3. Упроваджувати інноваційні методи навчання, ширше застосовувати технічні засоби навчання, комп’ютерні програми з тематикою предмету ″Захист Вітчизни″. Відповідальний: Христянович В. М., викладач дисципліни «Захист Вітчизни». Термін виконання: впродовж навчального року.

4. Впроваджувати здоровий спосіб життя, всебічно пропагандувати фізичну культуру і спорт, проявляти непримиримість до куріння, наркоманії, алкоголізму. Відповідальні: викладачі, куратори навчальних груп. Термін виконання: впродовж навчального року.

5. Поліпшити матеріально-учбову базу допризовної підготовки юнаків, провести капітальний ремонт кабінету ″Захист Вітчизни.Відповідальні: Ковальчук С. В., заступник директора з АГР, Христянович В.М., викладач дисципліни «Захист Вітчизни». Термін виконання: до 1 вересня 2018 року.

6. Підтримувати тісний зв'язок із військовими комісаріатами, брати активну участь у приписці юнаків коледжу до призовних дільниць, вивчати морально-психологічний стан призовника, рівень його готовності до служби в армії. Відповідальний: Христянович В. М., викладач дисципліни «Захист Вітчизни». Термін виконання: постійно.

7. Проводити дозвіллєву діяльність в умовах гуртожитку відповідно до планів виховної роботи на поточний навчальний рік. Відповідальна: Садовська О. А., вихователь гуртожитку № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

8. Організувати об'єднане засідання студентських рад гуртожитків № 1 та № 2 з проведення спільних заходів по забезпеченню своєчасної плати за проживання у гуртожитках коледжу, бережного ставлення до державного майна, економного використання електроенергії та води, дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки, дисциплінарну відповідальність за порушення правил внутрішнього розпорядку гуртожитку, профілактичної роботи із заборони вживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Відповідальні: Бардусов А. І., вихователь гуртожитку № 1, Садовська О. А., вихователь гуртожитку № 2, інженер з техніки безпеки, голови студентських рад гуртожитків № 1 та № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

9. Щомісячно проводити перевірки щодо дотримання санітарного стану житлових кімнат та кухонь у гуртожитках № 1 та № 2. Відповідальні: Бардусов А.І., вихователь гуртожитку №1, Садовська О.А., вихователь гуртожитку № 2, голови студентських рад гуртожитків № 1 та № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

10. Затвердити роботу щодо волонтерської діяльності, виставки художньої та поетичної творчості, перегляд відеофільмів на різну тематику, організації дискотек, зустрічей мешканців гуртожитків № 1 та № 2. Відповідальні: Садовська О. А., вихователь гуртожитку № 2, Бардусов А. І., вихователь гуртожитку №1, голови студентських рад гуртожитків № 1 та № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

11. Затвердити роботу щодо профілактико-інформаційних зустрічей з лікарями-гінекологом та дерматологом, проведення майстер-класів з основ візажу, манікюру, педикюру та перукарської майстерності в гуртожитку № 2. Відповідальні: Садовська О.А., вихователь гуртожитку № 2, студентська рада гуртожитку № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

12. Провести змагання на першість гуртожитку з настільного тенісу, шаховий та шашковий турнір, товариські матчі з волейболу, баскетболу між командами гуртожитків № 1 та № 2. Відповідальні: Бардусов А.І., вихователь гуртожитку №1, Садовська О.А., вихователь гуртожитку № 2, Войтюк О.О., завідувач здоровпункту, голови студентських рад гуртожитків № 1 та № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

13. Організувати прибирання та озеленення території навколо коледжу та гуртожитків. Відповідальні: Бардусов А. І., вихователь гуртожитку №1, Садовська О. А., вихователь гуртожитку № 2, голови студентських рад гуртожитків № 1 та № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

14. Викладачам циклової комісії будівельних дисциплін брати активну участь у конференція різних рівнів (всеукраїнських, міжнародних, Інтернет) та залучати студентів. Відповідальні: Сасовський Т. А., голова ЦК будівельних дисциплін. Термін виконання: впродовж навчального року

15. Викладачам циклової комісії будівельних дисциплін презентувати свій педагогічний досвід на сторінках педагогічних видань. Відповідальні: Сасовський Т. А., голова ЦК будівельних дисциплін. Термін виконання: впродовж навчального року

16. Провести оновлення електронних ресурсів циклової комісії будівельних дисциплін навчальними матеріалами. Відповідальні: Сасовський Т. А., голова ЦК будівельних дисциплін. Термін виконання: до 01.11.2018.

17. Затвердити ліцензійні справи зі спеціальностей 071 Облік і оподаткування, 081 Право, 121 Інженерія програмного забезпечення, 193 Геодезія та землеустрій.

                                                              Оксана Маляр, секретар педагогічної ради