Педагогічна рада ВСП «РК НУБіП України»

Коледж

04 квітня 2018

4 квітня 2018 року відбулося чергове засідання педагогічної ради ВСП «РК НУБіП України».

Після затвердження порядку денного та регламенту роботи директор коледжу, заслужений працівник освіти України Корсун Я.П. підвів підсумки діяльності колективу коледжу за період 31.01.2018-04.04.2018.

Друге питання порядку денного, що його розглянули на засіданні педагогічної ради, стало питання фізичного виховання як компоненту всебічного розвитку особистості. З доповіддю про це  виступив керівник фізичного виховання Дячук В.П., який акцентував увагу присутніх на організацію та форми проведення спортивно-масових заходів, свят, змагань, їх значення для всебічного розвитку особистості та підвів підсумки виступів спортсменів коледжу в 2018 році.

Члени педагогічної ради заслухали звіт завідувача відділення програмування Якимчук І.О. Співдоповідач Талімончук О.Г., заступник директора з виховної роботи, звернув увагу присутніх на стан виховної роботи на відділенні програмування, а  Качановський О.І., заступник директора з виробничої роботи, підкреслив необхідність продовження профорієнтаційної роботи, сприяння ступеневій освіті випускників у Міжкафедральній навчальній лабораторії базового університету, залучення студентів до наукової роботи.

З доповіддю про продовольчу безпеку України виступила  Купчишина Т. В., викладач юридично-соціальних дисциплін.

Наступні питання, що їх розглянули на засіданні педагогічної ради, були присвячені

  • стану викладання української мови в коледжі (доповідала Балдич Л. В., методист),
  • затвердження Положення про державну підсумкову атестацію (доповідав Гуменюк В.Д., завідувач загальноосвітнього відділення),
  • затвердження Положення про порядок замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про освіту у ВСП «РК НУБіП України» (доповідав Лютко М.Г., завідувач лабораторії інформаційних технологій у землевпорядкуванні).

 

Педагогічна рада відкритим голосуванням ухвалила наступні рішення:

1. Упроваджувати нові інноваційні технології фізичного виховання в навчальний процес коледжу. Відповідальні: Дячук В. П., керівник фізичного виховання, викладачі фізичного виховання. Термін виконання: впродовж навчального року.

2. Запровадити щорічне проведення спортивного свята для першокурсників. Відповідальні: Дячук В. П., керівник фізичного виховання, викладачі фізичного виховання. Термін виконання: вересень-жовтень.

3. Провести об'єднане засідання студентських рад гуртожитків № 1 та № 2 щодо забезпечення своєчасної плати за проживання у гуртожитках коледжу, дотримання мешканцями гуртожитків Правил внутрішнього розпорядку. Відповідальні: Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками; Фурман В. П., вихователь гуртожитку №1, Садовська О. А., вихователь гуртожитку № 2, голови студентських рад гуртожитків №1, №2 Заїка Богдан та Шулім Тетяна. Термін виконання: 11.04.2018.

4. Організувати прибирання та озеленення території навколо коледжу та гуртожитків. Відповідальні: Шепелевич Р. І., завідувач гуртожитками, Фурман В. П., вихователь гуртожитку №1, Садовська О. А., вихователь гуртожитку № 2, голови студентських рад гуртожитків № 1 та № 2. Термін виконання: впродовж навчального року.

5. Використати інформаційно-статистичні дані щодо продовольчої безпеки України під час проведення семінарських і практичних занять з економічних та соціально-економічних дисциплін. Відповідальні: Олійник Г. А., голова ЦК економічних дисциплін. Термін виконання: квітень-травень 2018 року.

6. Звіт завідувача відділення програмування взяти до уваги.

7. Здійснити якісний набір студентів на навчання за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення за освітніми ступенями молодшого спеціаліста та бакалавра. Відповідальна: Якимчук І. О., завідувач відділення. Термін виконання: впродовж року.

8. Сприяти ступеневій освіті випускників у Міжкафедральній навчальній лабораторії базового університету. Відповідальна: Якимчук І. О., завідувач відділення. Термін виконання: впродовж року.

9. Організувати перевірку локальної мережі коледжу та здійснити необхідні заходи для якісної передачі інформації через Інтернет. Сприяти оновленню та зміцненню матеріально-технічної бази відділення. Відповідальний: Кунах І. С., завідувач КІЦ. Термін виконання: впродовж року.

10. Результативно залучати студентів до роботи гурткової, наукової та виховної роботи.

Відповідальні: Матвійчук Т. А., голова ЦК програмування та інформаційних дисциплін, куратори навчальних груп відділення. Термін виконання: впродовж року.

11. Здійснити підбір матеріалів для заповнення хмари «Електронні навчальні ресурси» на веб-ресурсі коледжу за різними спеціальностями. Відповідальна: Якимчук І. О., завідувач відділення.

Термін виконання: впродовж року.

12. Підготувати матеріали для якісного і змістовного наповнення сайту коледжу у розділі «Студенту», сторінка «ЗНО» щодо актуальних питань здачі ЗНО з української мови та літератури студентами ІІ курсу. Відповідальна: Метка І. М., викладач української мови. Термін виконання: до 11.04.2018.

13. Залучити викладачів української мови та літератури до профорієнтаційної роботи, яку провести на пунктах тестування із ЗНО і в школах. Відповідальна: Метка І. М., Сорока М. В., Троцюк В. В., викладачі української мови і літератури. Термін виконання: до 24.05.2018.

14. Скласти перелік тем завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю і вести підготовку до виконання даного завдання на заняттях української літератури. Відповідальна: Сорока М. В., Троцюк В. В., викладачі української мови і літератури. Термін виконання: до 24.05.2018, впродовж 2018-2019 навчального року.

15. Розпочинати підготовку до ЗНО уже на І курсі. Спланувати раціональне використання навчального часу, проходити тренувальне on-line тестування в комп’ютерних аудиторіях. Відповідальні: Маляр О.П., голова циклової комісії гуманітарних дисциплін, Метка І. М., Сорока М. В., Троцюк В. В., Вернюк Н. В., викладачі української мови і літератури. Термін виконання: до 01.09.2018.

16. Розробити заходи щодо покращення результативності участі студентів в обласних, всеукраїнських олімпіадах і конкурсах з української мови та літератури. Відповідальна: Маляр О.П., голова циклової комісії гуманітарних дисциплін, Метка І. М., Сорока М. В., Троцюк В. В., Вернюк Н. В., викладачі української мови та літератури. Термін виконання: до 12.04.2018.

17. Налагодити співпрацю з кафедрами української та класичних мов, іноземної філології і перекладу Національного університету біоресурсів і природокористування України. Відповідальна: Маляр О. П., голова циклової комісії гуманітарних дисциплін. Термін виконання: до 15.05.2018.

18. Затвердити Положення про державну підсумкову атестацію студентів ВСП «РК НУБіП України», які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти.

19. Затвердити Положення про порядок замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про освіту у ВСП «РК НУБіП України».

20. Затвердити Положення про навчально-юридичну консультацію ВСП «РК НУБіП України».

21. Провести збори студентів випускних груп та кураторів з метою збору інформації (у тому числі персональні дані) для виготовлення атестатів та дипломів про освіту. Відповідальні: Лютко М. Г., завідувач лабораторією інформаційних технологій в землевпорядкуванні, завідувачі відділень, куратори груп. Термін виконання: до 20.04.2018.

22. Провести остаточну перевірку даних, які містяться в ЄДЕБО. Відповідальні: Лютко М. Г., завідувач лабораторією інформаційних технологій в землевпорядкуванні, Кондюк С. М., адміністратор ЄДЕБО, завідувачі відділень. Термін виконання: до 25.05.2018.

23. Забезпечити замовлення, виготовлення, видачу та облік документів про вищу освіту. Відповідальні: Лютко М. Г., завідувач лабораторією інформаційних технологій в землевпорядкуванні. Термін виконання: до кінця навчального року.

24. Забезпечити виготовлення атестатів про повну загальну середню освіту. Відповідальні: Лютко М. Г., завідувач лабораторією інформаційних технологій в землевпорядкуванні, завідувачі відділень, куратори груп. Термін виконання: до 15.07.2018.

 

                                              Оксана Маляр, секретар педагогічної ради