Педагогічна рада ВСП «РК НУБіП України»

Коледж

01 лютого 2018

1 лютого 2018 року відбулося чергове засідання педагогічної ради ВСП «РК НУБіП України».

Після затвердження порядку денного та регламенту роботи директор коледжу, заслужений працівник освіти України Корсун Я.П. поінформував членів педагогічної ради про завдання в галузі вищої освіти у зв'язку з імплементацією Закону України «Про освіту» та Закону України «Про вищу освіту». Друге питання порядку денного, що його розглянули на засіданні педагогічної ради, стало питання про стан знань, умінь і навичок студентів у першому семестрі. З доповіддю про це  виступив заступник директора з навчальної роботи Царук В. Ю.Завідувач загальноосвітнього відділення Гуменюк В.Д. акцентував увагу викладачів на пошук ефективних шляхів, методів залучення першокурсників до умов навчання в коледжі та форм роботи зі студентами в період адаптаційної кризи. Члени педагогічної ради заслухали звіт завідувача технічного відділення Люльчика В.О.Співдоповідач Ковальчук С.В., заступник директора з адміністративно-господарської роботи, звернув увагу присутніх на стан практичного навчання на технічному відділенні, а Качановський О.І., заступник директора з виробничої роботи, підкреслив необхідність проведення профорієнтаційної роботи серед студентів, які проходять практику в НПЦ із землевпорядкування ВСП «РК НУБіП України». З доповіддю про актуальні питання фінансування коледжу виступила Черначук-Семенишина О. В., головний бухгалтер. До відома членів педагогічної ради було доведено стандарти в оплаті праці, які діють у 2018 році. Заступник директора з виховної роботи Талімончук О.Г. ознайомив присутніх із особливостями зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році. Було підкреслено, що відповідальними за проведення реєстрації студентів для участі в ЗНО з української мови є завідувачі відділень та куратори відповідних навчальних груп, а вирішення питання підготовки студентів другого курсу до ЗНО покладається на самих студентів та викладачів української мови.

Наступні питання, що їх розглянули на засіданні педагогічної ради, були присвячені  діяльності навчально-юридичної консультації (доповідав Ільїн В. А., завідувач навчально-юридичної консультації), музею історії коледжу як осередку освіти і виховання студентської молоді (доповідав Зажицький С. О., викладач гуманітарних дисциплін, завідувач музею), виконанню статутних завдань та діяльності асоціації працівників аграрних навчальних закладів України «Украгроосвіта» (доповідав Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи), впровадженню аграрних розписок у Рівненській області (доповідала Русіна Н. Г., голова циклової комісії землевпорядних дисциплін), участі у зборах трудового колективу НУБіП України (доповідав Качановський О. І., заступник директора з виробничої роботи). 

 

Педагогічна рада відкритим голосуванням ухвалила наступні рішення:

 

  1. Посилити контроль за відвідуванням навчальних занять студентами. Відповідальні: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи, Гулюк С. І., Гуменюк В. Д., Мартинова І. М., Люльчик В. О., Якимчук І. О., завідувачі відділень.
  2. Результати успішності та відвідування студентів за І семестр 2017-2018 навчального року обговорити на зборах відділень за участі представників адміністрації. Відповідальні: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи, Гулюк С. І., Гуменюк В. Д., Мартинова І. М., Люльчик В. О., Якимчук І. О., завідувачі відділень. Термін виконання: до 01.03.2018.
  3. Продовжити роботу по адаптації студентів першого курсу до навчання в коледжі. Відповідальні: Гуменюк В. Д., завідувач загальноосвітнього відділення, Маляр О.П., Тригубець Л.Р., голови циклових комісій. Термін виконання: впродовж навчального року.
  4. Провести повторне анкетування студентів для порівняння результатів початку І і кінця ІІ семестру 2017-2018 навчального року. Відповідальний: Гуменюк В. Д., завідувач загальноосвітнього відділення. Термін виконання: до 25.06.2018.
  5. Звіт завідувача технічного відділення Люльчика В.О. взяти до уваги.
  6. Провести профорієнтаційну роботу серед студентів, які проходять практику в НПЦ із землевпорядкування ВСП «РК НУБіП України». Відповідальні: Кунах І.С., відповідальний секретар приймальної комісії, Люльчик В. О., завідувач технічного відділення. Термін виконання: до 01.06.2018.
  7. Підготувати необхідну документацію для здійснення першого набору вступників за ОКР «бакалавр» у 2018 році. Відповідальні: Кунах І.С., відповідальний секретар приймальної комісії, Люльчик В. О., завідувач технічного відділення, Павленко О.І., Русіна Н.Г., голови циклових комісій. Термін виконання: до 01.07.2018.
  8. Розширити використання інформаційно-комунікаційних технологій на технічному відділенні. Відповідальні: Люльчик В. О., завідувач технічного відділення, Павленко О.І., Русіна Н.Г., голови циклових комісій. Термін виконання: впродовж навчального року.
  9. Забезпечити дотримання планів роботи завідувача відділення, циклових комісій, зокрема проведення в березні тижнів дисциплін та V Інтернет-форуму «Geo Week 2018». Відповідальні: Люльчик В. О., завідувач технічного відділення, Павленко О.І., Русіна Н.Г., голови циклових комісій. Термін виконання: впродовж навчального року.
  10. Підвищувати професійну кваліфікацію викладачів технічного відділення згідно Закону України «Про вищу освіту». Відповідальні: Балдич Л.В., методист коледжу, Павленко О.І., Русіна Н.Г., голови циклових комісій. Термін виконання: постійно.
  11. Встановити надбавку за престижність праці педагогічним працівникам у розмірі 5% з метою виконання кошторису видатків у частині заробітної плати відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 23.03.2011 №373. Відповідальна: Черначук-Семенишина О.В., головний бухгалтер. Термін виконання: з 01.04.2018.
  12. Встановити надбавку за особливі умови роботи працівникам бібліотеки в розмірі 20 % з метою виконання кошторису видатків у частині заробітної плати відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 22.01.2005 №84. Відповідальна: Черначук-Семенишина О.В., головний бухгалтер. Термін виконання: з 01.04.2018.
  13. Завершити реєстрацію студентів на участь у ЗНО. Відповідальні: Гулюк С. І., Люльчик В. О., Мартинова І. М., Якимчук І. О., завідувачі відділень, куратори груп. Термін виконання: до 28.02.2018.
  14. Забезпечити відправку комплекту реєстраційних документів у Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти. Відповідальний: Талімончук О. Г., заступник директора з виховної роботи. Термін виконання: до 09.03.2018.
  15. Провести державну підсумкову атестацію студентів, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти з предметів:

- українська мова у формі зовнішнього незалежного оцінювання для студентів усіх спеціальностей;

- математика для спеціальностей 071 Облік і оподаткування, 076  Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 193  Геодезія та землеустрій, 192 Будівництво та цивільна інженерія (Будівництво), 192 Будівництво та цивільна інженерія (Опорядження), 121  Інженерія програмного забезпечення;

- історія України для спеціальності 081  Право;

- іноземна мова для для студентів усіх спеціальностей.

Відповідальні: Царук В. Ю., заступник директора з навчальної роботи, Гулюк С. І., Гуменюк В. Д., Мартинова І. М., Люльчик В. О., Якимчук І. О., завідувачі відділень., Маляр О. П., Тригубець Л.Р., голови циклових комісій. Термін виконання: у строки, визначені Міністерством освіти і науки України.

  1. Розробити проект Положення про навчально-юридичну консультацію ВСП «РК НУБіП України» відповідно до діючого законодавства. Відповідальний: Ільїн В.А., завідувач навчально-юридичної консультації. Термін виконання: до 01.03.2018.

17.Активізувати висвітлення діяльності навчально-юридичної консультації на сайті коледжу. Відповідальний: Ільїн В.А., завідувач навчально-юридичної консультації. Термін виконання: постійно.

  1. Продовжити роботу з проведення екскурсій у музей історії коледжу. Відповідальний: Зажицький С.О., викладач гуманітарних дисциплін, завідувач музею. Термін виконання: впродовж навчального року.
  2. Покращити співпрацю з випускниками, викладачами, студентами коледжу з метою наповнення експозиції музею історії коледжу. Відповідальний: Зажицький С.О., викладач гуманітарних дисциплін, завідувач музею. Термін виконання: постійно.
  3. Використовувати матеріали із впровадження аграрних розписок у Рівненській області на заняттях дисциплін економічного, землевпорядного та юридичного циклів. Відповідальні: Олійник Г. А., Русіна Н.Г., Чорнобрива О. В., голови циклових комісій. Термін виконання: впродовж навчального року.
  4. Брати активну участь у проведенні зустрічей з випускниками з метою профорієнтаційної роботи та поповнення експозиції музею історії коледжу. Відповідальний: Зажицький С.О., викладач гуманітарних дисциплін, завідувач музею. Термін виконання: постійно.

                                              

                                                Оксана Маляр, секретар педагогічної ради